سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خورستان خبر داد:

اعمال محدودیت کرونایی در ۹ شهر خوزستان از روز پنجشنبه

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خورستان گفت: از روز پنجشنبه ۱۲ تیرماه در ۹ شهر خوزستان به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود.

به گزارش خورنا رضا نجاتی با اعلام این خبر تصریح کرد: آبادان، امیدیه، دزفول، رامهرمز، اندیمشک، ماهشهر، شوش، شوشتر و مسجدسلیمان از جمله شهرهایی هستند که این محدودیت ها در آنها اعمال می‌شود.

وی عنوان کرد: بر این اساس فعالیت تمامی آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های آرایشی، موزه‌ و باغ موزه، خانه‌های کودک‌، حوزه‌های علمیه، مدارس‌، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، سالن‌های ورزشی پرخطر، مساجد و مصلاها، زبانسرا، کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، تالارهای پذیرایی، مدارس شبانه روزی، کافه‌هاو چایخانه‌ها تا اطلاع ثانوی در این شهرها ممنوع است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خورستان ادامه داد: همچنین در این مدت برگزاری مراسم ترحیم و عروسی، مذهبی، فرهنگی و همایش در سراسر استان خوزستان ممنوع بوده و باشگاه های ورزشی پر خطر مانند کشتی و جودو نیز نباید فعالیت داشته باشند.

نجاتی در مورد وضعیت شهر اهواز گفت: در این شهر نیز محدودیت های بیان شده تا هفته آینده اعمال می شود و فعالیت ادارات و بازار در این شهرها مانند روال قبل ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: همه مردم باید به دستور العمل های بهداشتی توجه جدی داشته باشند ضمن اینکه افراد بدون ماسک اجازه ورود به ادارات، اصناف، پاساژ و مراکز سرپوشیده را ندارند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خورستان در پایان خاطر نشان کرد: در هر جای استان خوزستان مراسم عروسی و یا عزا برگزار شود برخورد جدی خواهد شد.