اغلب مدیران رامهرمز بدون طرح و برنامه هستند /تکریم ارباب رجوع در ادارات رامهرمز مناسب نیست/مردم رعایت نکنند ناچار به بسته شدن بازار هستیم

فرماندار شهرستان رامهرمز با اذعان به اینکه فصل توزیع اعتبارات در سطح استان هست و باید مدیران برای جذب این اعتبارات تلاش کنند متاسفانه بسیاری از مدیران رامهرمز فاقد طرح و برنامه هستند و جز دو مدیر ،اداره ای طرحی ارائه نداد

آرش قنبری فرماندار شهرستان رامهرمز در جلسه شورای اداری ضمن خیر مقدم به اعضای شورای اداری و مهمان محترم با تبریک هفته قوه قضائیه به ایراد سخنرانی پرداخت

فرماندار شهرستان با اذعان به اینکه فصل توزیع اعتبارات در سطح استان هست و باید مدیران برای جذب این اعتبارات تلاش کنند متاسفانه بسیاری از مدیران رامهرمز فاقد طرح و برنامه هستند و جز دو مدیر اداره ای طرحی ارائه نداد .

وضعیت تکریم ارباب رجوع در شهرستان رامهرمز بسیار ضعیف است و برای این کار نمانیدگان ویژه ای برای سرکشی به ادارت انتخاب کرده ام.

آرش قنبری در ادامه ی صحبت های خود گفت اغلب کارهای بر زمین مانده شهرستان رامهرمز از ضعف مدیریتی هست نه کمبود اعتبارات و ما در بسیاری مواقع با اقدامات عملیاتی توانستیم مشکلات را بر طرف کنیم .
رئیس شورای اداری شهرستان رامهرمز در انتهای مطالب خود عنوان کرد در حوزه تامین برق مشکلی نداریم و مردم صرفه جویی را دستور کار قرار دهند.
آرش قنبری افزودند که با پیگیری های نماینده  جاده ی سور خانمی به دشت دنا مجددا به چرخه فعالیت برگشت و در زمینه کرونا اگر روند به همین طور ادامه یابد مجبور هستیم بازار را مجددا تعطیل کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس پس کی میخواین رامهرمز و قرنطینه کنید..همه دارن تلف میشن...میخواین به کی حکومت کنید؟مردم دارن میمیرن....بی شرفا