حیات خلوت هیچ مدیری به واسطه مسایل انتخاباتی نیستم / مدیران نوکر و خدمتگزار مردم باشند / تا یک ما آینده فرمانداران حوزه انتخابیه مدیران را موظف به ارائه طرح و برنامه های خود کنند

از نظر من انقلابی واقعی کسی است که خدمت کند،محرومییت زدایی کند، عدالت محور باشد و در شرایط حساس امروز انقلابی واقعی در خط مبارزه با کرونا و خدمت به مردم است. هیچ مصونیتی در مبارزه با فساد در کار نیست ،تکیه گاه و حیات خلوت هیچ مسولی با اتکا به قدرت نماینده نخواهم شد .

 

نماینده مردم شهرستان های رامهرمز و رامشیر با حضور در جلسه شورای اداری رامهرمز ضمن تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضاییه در جمع مدیرانی شهرستانی مسایلی را عنوان کردند

ابراهیم متینیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس افزودند که مجلس یازدهم در اوج مشکلات بی سابقه ۴۰ سال گذشته تشکیل شده  اما با این اوصاف اعتقاد داریم می شود در دل تحریم ها کارهای بزرگی  انجام داد .ما ناچار هستیم که از تحریم ها فرصت سازی کنیم و به رغم همه مشکلاتی که تحریم ها ایجاد کردند ما همچون دفاع مقدس مرد  روزهای سخت هستیم .

ایشان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفتند این بیانیه یک مانیفست کلی و چراغ راه نظام جمهوری اسلامی باید باشد و مدیران را به خوانش این بیانیه دعوت کردند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه ی صحبت های خود ادامه دادند که مسولین و مدیران باید ضمینه را برای تحول و نوآوری فراهم کنند و با وجود همه ی مشکلات باید امیدوار و پر تحرک باشیم. مدیریت جهادی و اتکا به بخش خصوصی یکی  از موثرترین راه های مقابله با تحریم هاست.
نماینده رامهرمز و رامشیر افزوند من خدمتگزار مردم هستم و نماینده حق نظارت دارد اما دخالت درون قوه ای هرگز .ما باید در این شرایط سخت اقتصادی که بر مردم تحمیل شده است خدمت گزاری صادق باشیم .

در ادامه جلسه ی شورای اداری شهرستان رامهرمز حاج ابراهیم متینیان مطرح کردند که معیار من در بعد نظارتی مجلس بر ادارت و دستگاه های شهرستانی بر مبنای خدمتگزاری مدیران است و مدیری که مردم را تکریم کنند عزیز من هستند و سنجش و ارزیابی مسولین باید بر اساس خدمت وبو رضایت مندی مردم باشد .

حاج ابراهیم متینیان در بخش دیگر از صحبت های خود عنوان کردند که فرماندار باید ظرف یک ماه آینده تمام مدیران شهرستانی را موظف به ارائه طرح های و برنامه های خود کند و دوران عافیت طلبی های اداری را هر چه سریعتر تمام کنند و به آستین خدمت و تلاش را بالا بزنند.

ایشان افزودند که از نظر من انقلابی واقعی کسی است که خدمت کند،محرومییت زدایی کند، عدالت محور باشد و در شرایط حساس امروز انقلابی واقعی در خط مبارزه با کرونا و خدمت به مردم است.
نماینده رامهرمز و رامشیر افزودند که هیچ مصونیتی در مبارزه با فساد در کار نیست ،تکیه گاه و حیات خلوت هیچ مسولی با اتکا به قدرت نماینده نخواهم شد .

فرمانده سابق سپاه پاسداران شهرستان رامهرمز گفتند که فرماندار در انتصاب مدیران بدون استعلام های لازم تخصصی و صلاحیتی حق گماردن هیچ مدیری را ندارد و همراه بودن در ایام انتخابات هیچ برتری نسبت به سایر افراد ندارد.‌

نماینده رامهرمز و رامشیر با اشاره به اینکه فرماندار جلسات شورای اداری را به بخش ها و شهرهای تابعه ی رامهرمز ببرد تا از نزدیک مسولین با درد مردم آشنا شوند از سایر مدیران اجرایی شهرستان نیز خواست که با نادیده گرفتن بوروکراسی های زائد اداری زمینه را برای سرمایه گذاری تولید گران و کارآفرینان فراهم کنند.

در بخش  پایانی صحبت های ابراهیم متینیان ایشان اشتغال را بزرگترین دغدغه ی جوانان دانست و افزودند که قول های خوبی برای اشتغال گرفته ام اما یقین دارم بخش زیادی از بار اشتغال را باید مدیران شهرستانی با رایزنی های خود در استان بردارند