بازدید معاونت درمانی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از شهرستان رامهرمز/تا۶ ماه آینده فصل جدیدی از توسعه درمانی را در این شهرستان مشاهده می کنیم

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز عنوان کرد در صورتی که به همین صورت پیشرفت فیزیکی پروژه ادامه داشته باشد تا ۶ ماه آینده اورژانس بزرگ رامهرمز راه اندازی می شود.

 

به گزارش خبرگزاری خورنا دکتر جان بابایی معاونت درمانی وزارت بهداشت ،دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز،آرش قنبری فرماندار و ابراهیم متینیان نماینده مردم شهرستان های رامهرمز و رامشیر از بخش های مختلف درمانی و توسعه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز بازدید کردند.
این بازدید که با هدف بررسی آخرین وضعیت بیماران کرونایی و پروژه های عمرانی برگزار شد مصوباتی هم داشت که قرار است در سطح استان و وزارت خانه پیگیری شود.

در این بازدید حاج ابراهیم متینیان ضمن تشریح موقعیت جغرافیای رامهرمز و قرار گرفتن در مسیر چند شهرستان ،حجم بسیاری از خدمات درمانی به مردم شهرستان های مجاور را به خود اختصاص می دهد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر ضمن گلایه از کمبود تجهیزات پزشکی و نارضایتی مردم در شرایط کرونایی خواستار تقویت خدمات درمانی شد

در ادامه این سفر دکتر بهرام عزتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز با ارائه گزارشی از آخرین روند پرژوه های درمانی خواستار تزریق اعتبارات و تامین تجهیزات شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز عنوان کرد در صورتی که به همین صورت پیشرفت فیزیکی پروژه ادامه داشته باشد تا ۶ ماه آینده اورژانس بزرگ رامهرمز راه اندازی می شود.

دکتر جان بابایی معاونت درمان وزارت بهداشت گفتند با راه اندازی اورژانس جامع رامهرمز شاهد یک تحول درمانی بزرگ در این شهر خواهیم شد. این اورژانس قرار است تمامی امکانات درمانی اعم از آزمایشگاه های تخصصی ،سی تی اسکن ،ام آر آی ،رادیولوژی،تخت های مراقبتی را در خود جای دهد.
همچنین قرار است کاربری برخی پروژه های عمرانی جهت راه اندازی بخش های درمانی دیگر تغییر کند.