مدیران ناکارآمد در سطح شهرستان رامهرمز کنار گذاشته شوند/حجم زیادی از عقب ماندگی های رامهرمز به دلیل عدم انتصاب مدیران متخصص است

در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است بسیاری از مدیران اداری و سازمانی شهرستان رامهرمز چندین سال است بدون کوچکترین تحولی بر صندلی مدیریت تکیه زده اند و بازدهی مناسبی ندارند و برخی دیگر نیز به دلیل عدم تخصص و لابی های سیاسی که طی سال های گذشته منصوب شدند توان فعالیت ندارند.

به گزارش خبرگزاری خورنا رامهرمز در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است بسیاری از مدیران اداری و سازمانی شهرستان رامهرمز چندین سال است بدون کوچکترین تحولی بر صندلی مدیریت تکیه زده اند و بازدهی مناسبی ندارند و برخی دیگر نیز به دلیل عدم تخصص و لابی های سیاسی که طی سال های گذشته منصوب شدند توان فعالیت ندارند.

فرماندار به عنوان رئیس شورای اداری شهرستان باید با هماهنگی مدیران کل آن دسته از مدیرانی که برنامه ای برای تحول و تحقق شعار سال را ندارند عزل و زمینه انتصاب مدیران کارآمد را فراهم کند.

بسیاری از تولید کنندگان ،فعالان اقتصادی و مردم با ابراز نارضایتی از وضعیت مدیریتی شهرستان رامهرمز چشم انتظار تغییرات مدیریتی در ماه های آینده هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • غلامحسین حیدری.مرغدار باسلام..جهت استحضاروکیل جدیدجناب دکترمتینیان..این همان انتقادی ک سالهادرموردبی مهری بعضی مدیران ناکارامدنسبت ب مردم رامهرمز.رامشیرنمودیم..استدعاداریم تغییرات ازفرمانداران..بخشداران شروع شود..خواهشا