مدیر کل جدید مدیریت بحران خوزستان در آیین تکریم و معارفه چه گفت

آیین تکریم و معارفه مدیر کل مدیریت بحران خوزستان امروز شنبه هفتم خرداد ماه ۹۹ در استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خورنا امید بن عباس در این مراسم با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در اداره کل مدیریت بحران خوزستان طی چند سال اخیر بیان کرد: وضعیت مدیریت بحران از نظر امکاناتی سخت افزای و نرم افزای نشان از پیگیری‌ها و پشتکار مدیر کل مدیریت بحران در چند سال گذشته در این اداره کل را دارد که توانستند با تلاش، همکارانی را گرد هم بیاورند که با عشق بتوانند این روزها را برای مدیریت بحران خوزستان رقم بزنند.

وی با اشاره به ابر بحران سیلاب در خوزستان بیان کرد: اوج تلاش های مدیریت بحران خوزستان، در سیل اخیر نمایان شد و ما شاهد بودیم که سازماندهی این اداره کل در چالش بزرگ سیلاب خود را به شکلی موفقیت آمیز بروز داد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان توضیح داد: زمانی در استان خوزستان شاهد قطعی برق مکرر و برنامه ریزی شده بودیم اما طی سال ها اخیر با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های استاندار و دیگر مدیران متولی امروز با کمبود برق مواجه نیستیم.

بن عباس با اشاره به تلاش های گسترده برای رفع مطالباتی که از گذشته وجود داشته است بیان کرد: با مقایسه امروز با گذشته متوجه برطرف شدن بسیاری از چالشها هستیم و همین امر خود جای امیدواری دارد و تلاش ما بر این است که در این مسیر گام برداریم.

وی عنوان کرد: نگاه ما به حل مشکلات استان در حوزه مدیریت بحران بر اساس قانون مدیریت بحران است و محوریت کار و عمل ما متناسب با اسناد بالا دستی، سند ملی راهبردی مدیرت بحران، برنامه عملیاتی کاهش سوانح، و سند جامع آموزش مدیریت بحران است.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های ما در اداره کل مدیریت بحران با توجه به نقش و وظیفه ذاتی این اداره کل، ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های متولی در جهت تسهیل در رفع بحران ها است.

بن عباس در پایان بر اهمیت آموزش در مدیریت بحران تاکید کرد و گفت: توجه به آموزش، آگاهی بخشی و امر پیشگیری از جمله اولویت های اصلی ما در مدیریت بحران خوزستان به شمار می رود.