مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام تابستانه کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری خوزستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی کانون ویژه‌ی تابستان 1399 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان وجود دارد، به‌صورت مجازی تدارک دیده شده و اجرا می‌شود.

او افزود: کارگاه‌های شعر و قصه، شعر سرایی، اریگامی، عکاسی، خوشنویسی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، نقاشی، سفال، عروسک‌سازی و کاردستی کلاس‌هایی هستند که کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به سایت kpf.ir در آن ثبت‌نام کنند.
کیانی مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های مجازی کانون استان خوزستان را ۱۵ تیرماه اعلام کرد و یادآور شد: آغاز پذیرش حضوری اعضا در مراکز کانون پس هماهنگی‌ با مراجع دارای صلاحیت، و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌زودی اعلام خواهد شد.
مدیرکل کانون خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: پس از بازگشایی مراکز متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه ۸ فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن (قصه‌گویی) دریافت می‌کنند.
کیانی اضافه کرد: همچنین با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت علاقه‌مندان می‌توانند از طیف گسترده دوره‌هایی مانند مهارت‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره ببرند.