صدای مظلومیت کادر درمان ایذه را بشنوید!

صدای مظلومیت کادر درمان ایذه را بشنوید!

هم زمان با شیوع بیماری کرونا شهرستان ایذه با مشکلات بزرگ و کوچکی مواجه و سربازان جبهه سلامت این شهرستان را با چالش مواجه کرده است.

 

این که ایذه و مردمش در هشت سال دفاع مقدس و لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری حماسه های منحصر به فردی ثبت و نام پرافتخار خود را در تاریخ و تقویم پرشکوه انقلاب اسلامی جلوه گر کرده اند، در حوصله این کلام نیست.

 

در ماه های گذشته شهرستان ایذه نیز همانند دیگر شهرهای کشور با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند و سربازان جبهه سلامت مجاهدت گسترده ای را در این زمینه به ثبت رسانده اند و همین مجاهدت ها یک زخم کهنه را برای مردم نمایان ساخته است.

 

حال طبق شنیده ها پس از گسترش شیوع بیماری کرونا، برخی از کادر درمان و پرسنل فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه به ویروس منحوس کرونا مبتلا شده‌اند و این مدافعان حریم سلامت شهرستان ایذه نیز با این مشکل مواجه شده اند.

 

مقوله ای که ریشه در فقر امکانات و عدم توجه به رفع محرومیت های امکانات حوزه بهداشت و درمان ایذه و تقدیر از تلاش های سربازان جبهه سلامت را با چالشی بزرگ مواجه می کند.

 

به نظر می رسد علی رغم همه تلاش ها و مجاهدت های اخیر، شبکه بهداشت و درمان ایذه با مشکل برنامه ریزی مواجه و همین مقوله جان مدافعان جبهه سلامت و شهروندان ایذه را با تهدید مواجه و در صورت عدم توجه و رفع مشکلات مذکور مقابله با آسیب های ویروس کرونا در شهرستان ایذه سخت تر از قبل می شود.

 

?احسان اسکندری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *