پلمب ۲ تالار عروسی و ۵ واحد صنفی در اندیمشک و تشدید نظارت بر اماکن عمومی به علت وضعیت قرمز کرونا

خورنا_ سرپرست مرکز بهداشت اندیمشک از تعطیلی و پلمب ۲ تالار عروسی و ۵ واحد صنفی در این شهرستان و تشدید نظارت‌های بهداشتی بر اماکن عمومی در شرایط قرمز کرونایی با هماهنگی اماکن، نیروی انتظامی و بازرسین سلامت مرکز بهداشت خبر داد.

کاظمی سرپرست مرکز بهداشت اظهار کرد: با توجه به بی توجهی شهروندان نسبت به وضعیت قرمز کرونا در اندیمشک ، شب گذشته ۲ واحد تالار عروسی در این شهر به دلیل برگزاری مراسم در همچین شرایطی با هماهنگی اماکن، نیروی انتظامی و بازرسین سلامت مرکز بهداشت تعطیل و پلمب شد.

وی گفت: در بازرسی از ۷ واحد صنفی ۵ واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت اصول بهداشتی و مبادرت به بازگشایی مکان عمومی در این شرایط که کرونا در شهرستان به وضعیت خطرناکی درآمده است پلمب شد.

کاظمی افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان در اندیمشک در روزهای اخیر، تاکنون هیچ مجوزی برای فعالیت تالارهای پذیرایی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر نشده است و متاسفانه این واحدها بدون هیچ‌گونه هماهنگی مجلس عروسی را در تالار برگزار کردند، تا اطلاع ثانویی پلمب شدند.

وی خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: به صورت جدی از رفت و آمدهای غیرضروری، تجمع در اماکن عمومی و برگزاری مراسم و مجالس و دورهمی‌های دسته جمعی در این وضعیت قرمز کرونایی خودداری کنید.

کاظمی با اشاره به اهمیت قرنطینگی و ماندن در خانه، افزود: بی اهمیتی یا نادیده گرفتن ویروس کرونا، تعداد مبتلایان را افزایش و کادر بهداشت و درمان را با فرسودگی مواجه خواهد کرد.

سرپرست مرکز بهداشت اندیمشک با اشاره به اهمیت ماسک در پیشگیری از بیماری کرونا تاکید کرد: باید در هنگام خروج از منزل و حضور در اماکن بسته، حتما از ماسک استفاده شود و فاصله یک تا دو متر از دیگران رعایت شود.

وی در پایان هشدار داد: ویروس کرونا ضعیف نشده است لذا پروتکل‌های بهداشتی را تا حد ممکن رعایت کنید.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *