رئیس آتش نشانی اهواز:

تصادف تریلی با پژو در آزاد راه خلیج فارس اهواز دو مصدوم برجای گذاشت + تصاویر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی یک دستگاه تریلر حامل ذرت در اثر برخورد با خودرو پژو ۴۰۵ در آزاد راه خلیج فارس و مصدومیت دو نفر در این سانحه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۴ و ۱۱ دقیقه بامداد امروز جمعه ششم تیرماه گزارش سانحه ای در ۲۰ کیلومتری عوارضی آزاد راه خلیج فارس اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: حادثه منجر به مصدومیت و حبس شدن راننده تریلر در خودرو و همچنین مصدومیت راننده پژو ۴۰۵ شده بود.

رئیس آتش نشانی اهواز گفت: آتش نشانان از دو ایستگاه ۶۶ و ۵۵ به همراه سه خودرو سریعا به محل حادثه اعزام شده و با توجه به طولانی بودن مسیر، ساعت ۴ و ۳۹ دقیقه به محل حادثه رسیدند و کار امداد و نجات را آغاز کردند.

قنبری بیان کرد: با توجه به این که خودرو پژو بیشتر از ناحیه عقب خودرو آسیب دیده بود، راننده آسیب دیده سریعا از خودرو خارج شده و به سمت بیمارستان اعزام شد.

وی اضافه کرد: اما کار بر روی خودرو تریلر واژگون شده، که پای راننده در آن گیر کرده و باعث حبس شدنش در کابین خودرو شده بود، کار آتش نشانان را بسیار سخت کرده بود.

او با بیان این که آتش نشانان تقریبا ۴ ساعت در این عملیات نفس گیر شرکت داشتند افزود: حضور نیروهای هلال احمر نیز در این حادثه کمک خوبی برای نیروهای ما بود که این مساله نشان دهنده مزیت تعامل دستگاه های اجرایی و امدادی است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: راننده تریلر بلاخره پس از یک عملیات سخت و پیچیده از خودرو خارج شده و به نیروهای اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

قنبری از حضور نیروهای انتظامی و راهور در این حادثه تشکر کرد و افزود: در حوادث مختلف به ویژه حوادث جاده ای، شلوغ کاری شهروندان و عدم رعایت نظم در صحنه حادثه، کار آتش نشانان را چند برابر سخت تر کرده و فشار روانی زیادی به آن ها وارد می کند که در این راستا نیروهای انتظامی واقعا تلاش خود را میکنند اما جا دارد شهروندان نسبت به این نکته توجه داشته باشند.

وی در پایان بر ضرورت تعامل دستگاه های امدادی در حوادث مختلف تاکید کرد وگفت: کمبود ایستگاه های امداد و نجات در خروجی های شهر برای پوشش چنین حوادثی باید مورد توجه قرار گیرند.

گفتی است این عملیات ساعت ۸ و ۰۳ دقیقه صبح به پایان رسید.