قابل توجه نماینده مجلس و سایر مسئولین شهری هفتکل:آیا در شرکت سیمان قحط الرجال است که دردانه های سفارشی آقایان معاون میشود

✍️ قادر سبحانی/خورنا_طبق تماس و اعتراض پرسنل سیمان و پیگیری خبرنگار خورنا در مورد صحت و سقم مطلب اطلاع دقیق حاصل شد که متاسفانه در غفلت مسئولان ، با سفارش یک ذی نفوذ فردی غیر بومی بعنوان معاون مدیرعامل شرکت سیمان منصوب میشود.

?این دردانه جوان اخراجی از صنایع پتروشیمی که اهل یکی از شهرهای غیرپیرامونی سیمان است در شرایطی به این جایگاه ارتقاء نجومی یافته است که اصولاً چنین جایگاهی تا پیش از این در سیمان خوزستان موجود نبوده است و از سوی دیگر تحصیلات این فرد با این منصب در کمال تعجب مرتبط نمیباشد!

?براستی مراجع ذیصلاح پاسخ دهند درحالیکه صدها نفر از تحصیلکردگان دانشگاهی منطقه در خیل بیکاران ناامیدانه شب و روز میگذرانند حاصل سیاست بازی ، زد و بند و هزینه بالای حقوق و دکوراسیون قریب ۱۰۰میلیون تومانی اتاق از جیب چه کسی پرداخت میشود؟

?سازمانی که صدها جوان بومی را سالهاست در پیچ و خم ردیف استخدامی و مجوز بالاسری معطل نموده است چگونه به نورچشمی ها که میرسد اینچنین از در دست و دل بازی برون می آید؟!!

?چه قفل ناگشوده ای در این حیطه کارکردی شرکت وجود دارد که باید با ورود سوگلی ها حل شود؟

?هزینه نارضایتی سازی حداکثری پرسنل سیمان از این انتصابات سفارشی را چه کسی قرار است بپردازد؟

?روی سخن در پایان با دکتر ورناصری نماینده محترم مجلس در حوزه انتخابیه است:
تاکی باید با نفوذ و سفارش از بستر اختلافات در شرکت سیمان سوء استفاده شود تا حقوق شاغلین در کارخانه پایمال گردد؟
آیا وقت آن نرسیده است که دخالت عدالتخواهانه و خیرخواهانه در این مورد به صورت عاجل صورت پذیرد؟

?آنچه بیان شد تنها و تنها خواسته پرسنل کارخانه سیمان بود که در گفتگو با خبرنگار ما بیان شد.

خورنا تا حصول نتیجه این موضوع را را پیگیری خواهدکرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • موشکاف راحت منظورتون بنویس که z منصوب شده است و غیر بومی است در شرایطی که کرنا تیمسار شده و اجازه غیر بومی نخواهد داد ....