نشست هم اندیشی سران شیوخ،بزرگان وبرخی از صاحب نظران با محوریت بیماری کرونا در شهرک طالقانی برگزار شد

 

نشست هم اندیشی سران شیوخ ، بزرگان و برخی از صاحب نظران با محوریت بیماری کرونا سه شنبه ۰۳ تیرماه ۹۹ در شهرک طالقانی برگزار شد .

در این نشست که با حضور عکرش معاون فرماندار و دبیر ستاد مقابله با بیماری کرونا ، شنبدی مسئول شبکه بهداشت و به میزبانی دفتر امام جمعه شهرک طالقانی و با حضور سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی برگزار گردید راه کار های کنترل این بیماری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

عادل عکرش معاون فرماندار ضمن دعوت از عموم عشایر و طوایف به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برپایی مراسماتی از قبیل عروسی و فاتحه خوانی و همچنین عدم برگزاری تجمعات خطرناک از جمله تشییع جنازه افزود ؛ شهرستان بندر ماهشهر با توجه به بافت جمعیتی و قومیتی پتانسیل بالایی در مقابله با سختی ها دارد همچنان که در هشت سال جنگ تحمیلی شاهد مقاومت مردم این منطقه مقابل دشمن بعثی بودیم ، هم اکنون و با شیوع و همه گیری این بیماری از مردم میخواهیم دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند تا در آینده ای نزدیک شاهد غلبه بر ویروس منحوس کرونا باشیم .

شنبدی رییس شبکه بهداشت شهرستان بندر ماهشهر نیز گفت : ظرفیت تخت های بیمارستانی تماماً پر شده و دیگر پرسنل بهداشت و درمان ، پزشکان و تخت های بیمارستانی گنجایش پذیرش بیماران کرونایی بیشتر را ندارد . لذا از مردم فهمیم میخواهیم با رعایت موارد بهداشتی ، عدم حضور در اماکن پر جمعیت ، استفاده از ماسک ، شستن مرتب دست و صورت ، عدم برپایی مراسمات شادی و عزا ، پرسنل بهداشت و درمان را در کنترل و مهار این بیماری یاری کنند .

در ادامه نیز سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی با تقدیر از برخی طوایف و بزرگان که در مدت شیوع بیماری کرونا نسبت به رعایت موارد و دستورالعمل های بهداشتی اقدام کرده و مراسمات منجر به تجمع برگزار نکرده اند افزودند امروز همه ما در قبال یکدیگر مسئول هستیم . بیماری کرونا کوچک و بزرگ پیر و جوان نمی‌شناسد و همه در خطر هستند و رعایت پروتکل های بهداشتی میتواند ضمن حفظ سلامت خود ، موجب کنترل بیماری و حفظ سلامت دیگران شود . ایشان از بزرگان و حاضرین در جلسه خواستند نسبت به استفاده از همه ظرفیت ها جهت اطلاع رسانی از خطرات بیماری منحوس کرونا اقدام نموده و از این طریق به یاری کادر زحمتکش بهداشت و درمان بشتابند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *