تهدید اعضای شورا شهر آغاجاری به تحریم جلسات تا برکناری شهردار/ مقابله همه جانبه بوستان افروز با فساد برای چه کسانی بد شد؟

به گزارش خبرگزاری خورنا، پس از مدت ها کش و قوس در شورای شهر آغاجاری و انتخاب بحث برانگیز سلوکی بعنوان شهردار، برکناری وی از سوی استانداری بدلیل تخلفات مالی و در پی آن ورود نهاد های امنیتی به تخلفات صورت گرفته از سوی برخی اعضای شورای شهر و … ، نهایتا با ۵ رای موافق، فریدون بوستان افروز کمتر از یکسال پیش بعنوان شهردار آغاجاری انتخاب شد‌.

بوستان افروز پس از اینکه بر صندلی شهرداری آغاجاری تکیه زد بر خلاف گذشتگان، آستین های خود را بالا زد و شبانه روز مشکلات فراوان آغاجاری را دنبال میکرد.

این تلاش ها از همان روزهای اول حضورش در شهرداری آغاجاری به چشم می آمد تا اینکه بر خلاف انتظار بجای آنکه کل اعضای شورای شهر آغاجاری از انتخاب خود شادمان باشند اما کم کم برخی از اعضا ساز مخالف را کوک کردند و گویا هدف آنها از این انتخاب هدف دیگری بجز تلاش جهادی و شبانه روزی شهردار و پیشرفت شهر بود.

در ادامه اعضای نگران، تلاش های مخفیانه خود را برای استیضاح شهردار آغاز کردند اما خبرگزاری خورنا با انتشار مطلبی، اقدامات آنها را در نطفه خفه کرد و ترمز آنها را کشید.

پس از گذشت چند ماه گویا روز گذشته اعضای شورای شهر در جلسه ای غیرعلنی با حضور شهردار جهت استیضاح وی تشکیل جلسه دادند‌. اما همان طور که انتظار میرفت بدلیل اینکه تعداد مخالفین به حدنصاب نرسید، مجددا تیرشان به سنگ خورد.

حال سید عیسی حسینی خیاط، مسعود زنگنه و سعید فولادی وندا پس از ناکامی در دوئل برکناری شهردارِ جهادی، تهدید به تحریم جلسات شورا تا انحلال شورای شهر آغاجاری کردند.

هم اکنون این سوال پیش می آید که هدف خدمت است یا چیز دیگر؟! اگر دلایل برکناری شهردار شخصی نیست و بدلیل ضعف عملکرد است چرا جلسات مخفیانه؟! چرا اعضای شورای شهر از دوربین خبرنگاران هراسانند؟!

در ادامه با ارائه گزارش عملکرد فریدون بوستان افروز در کمتر از یکسال، قضاوت را به مخاطبین میسپاریم که آیا هدف از برکناری شهردار، کم کاریست یا مبارزه وی با فساد؟

مرمت و راه اندازی سنگ شکن شهرداری آغاجاری بعداز ۵ سال، راه اندازی و فعالیت مسمتر جایگاه CNG، افتتاح و راه اندازی پارک بعثت بعداز یکسال، مرمت و بازسازی بازارچه کوی ۱۷ شهریور بعداز ۱۲ سال، جذب کامل عوارض نفت با همکاری و مساعدت مدیر عامل محترم نفت در سال ۹۸، پرداخت حقوق، مطالبات و عیدی کارگران و کارکنان شهرداری بطور ماهانه و منظم در سال ۹۸، تحول اساسی در سیستم روشنایی شهر، بازگرداندن قیرهای برباد رفته در زمان شهردار متخلف با کمک ریاست دادگاه و اداره اطلاعات، زیرسازی و آسفالت خیابان ها و بازار پس از سالها و ده ها عملکرد مثبت دیگر که مردم به چشم دیده اند، خلاصه ای از فعالیت های بوستان افروز است که به اختصار به آن پرداختیم.

با تمام این تفاسیر حمایت از شهردار متخلف و در مقابل مخالفت با شهردار بومی و دلسوز سمت و سوی افکار عمومی را به جایی به جز خدمت اعضای شورای شهر به مردم آغاجاری میبرد.

در انتها لازم به ذکر است که دوربین خبرگزاری خورنا امادگی این را دارد که بصورت زنده در جلسه ای علنی در حضور ۵ عضو شورا و شهردار، تمام دلایل موافقین و مخالفین حضور شهردار را جهت قضاوت مردم و رفع ابهامات فراوان علیه مخالفین بوستان افروز به نمایش بگذارد.