فرماندار هندیجان: تعهد اشتغال میراث فرهنگی هندیجان محقق نشده است

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: سازمان میراث فرهنگی در سال جاری نسبت به تعهد اشتغال ۱۹۱ نفر خود در بخش میراث فرهنگی و اشتغال خانگی شهرستان هیچ اقدامی نکرده است.

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شهرستان هندیجان با برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی و اجتماعی همچنان در بسیاری از بخش‌ها محروم مانده و نیازمند حمایت و تعامل مضاعف مسئولان استانی است.

وی با اشاره به توجه ضعیف به بخش صنایع دستی و البته صنعت گردشگری در هندیجان افزود: از طرف سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تاکنون هیچ توجهی به شهرستان هندیجان نشده است.

فرماندار هندیجان اضافه کرد: اداره میراث فرهنگی در شهرستان وجود نداشته و هندیجان هیچ نمایندگی از این سازمان ندارد.

وی با بیان اینکه این سازمان در سال جاری نسبت به تعهد اشتغال ۱۹۱ نفر خود در بخش میراث فرهنگی و اشتغال خانگی شهرستان هیچ اقدامی نکرده است، گفت: امیدواریم در سهمیه استخدامی‌‌های جدید سازمان گردشگری برای تحقق اشتغال بر عهده نهاده شده در شهرستان اقدامی عاجل و مؤثر شود.

فرج‌اللهی خاطرنشان کرد: اگر استقلال اداره میراث فرهنگی هندیجان از ماهشهر تفکیک شود می‌توان در بخش صنایع دستی و گردشگری این شهرستان اقدامات پررنگ و مطلوب‌‌تری ارائه داد.

وی در پایان عنوان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات آنها به‌ویژه در زمینه بیکاری و ایجاد اشتغال است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *