عاشورا در هندیجان روایت می‌شود

خورنا: فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) هندیجان گفت: نمایشگاه لاله‌های عاشورایی با بازسازی صحنه‌هایی از حرکت امام‌حسین (ع) از مکه تا کوفه و رخدادهایی که در کربلا اتفاق افتاده را روایت کرده و به نمایش می‌گذارد.

فاطمه رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: به‌مناسبت ماه محرم و صفر فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) شهرستان، برنامه‌های مطلوب و متعددی را در دستور کار خود قرار داده و اجرایی کرد.

وی افزود: در همین راستا با پریایی نمایشگاهی در رابطه با حادثه تاریخی و حماسه بزرگ کربلا به نوعی رویدادهای این قیام به تصویر کشیده می‌شود.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) هندیجان عنوان کرد: این نمایشگاه با بازسازی صحنه‌هایی از حرکت امام‌حسین (ع) از مکه تا کوفه و رخدادهایی که در کربلا اتفاق افتاده به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه حاصل دو ماه تلاش شبانه‌روزی بسیجیان و اعضای شجره طیبه صالحین این پایگاه است.

رضایی خاطرنشان کرد: نمایشگاه لاله‌های عاشورایی برای نخستین‌‌بار در سطح شهرستان با حضور مسئولان محلی افتتاح شده و آماده برای حضور علاقه‌مندان و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت است.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) هندیجان با اشاره به محل برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه مذکور در سالن ورزشی المپیک واقع در هندیجان جنوبی شهرک شهید باهنر راه‌اندازی شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *