نفت آبادان میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود

خورنا: در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور نفت آبادان میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور جام آزادسازی خرمشهر در این فصل با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو بود.

در ابتدای فصل و به دلیل فشردگی رقابت‌های باشگاهی و اردوهای تیم ملی قرار بود جام حذفی برگزار نشود اما پس از انتقادهای فراوان کارشناسان، تصمیم به برگزاری این جام گرفته شد.

تصمیمی که در آن هیچ کس متوجه نشد که گزینش تیم‌های شرکت‌کننده در آن به چه نحوی بوده اما سرانجام جام حذفی امسال با ۱۸ تیم لیگ برتری و نیمی از تیم‌های لیگ دسته اول آغاز شد.

این رقابت‌ها هم‌اکنون به یک چهارم نهایی رسیده و تیم‌های حاضر در این مرحله در اندیشه صعود به جمع چهار تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها هستند.

در یکی از رقابت‌های مرحله یک چهارم و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تیم نفت آبادان میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود.

طلایی‌پوشان آبادانی که برای رسیدن به این مرحله از سد تیم‌های نیروی زمینی تهران و راه‌آهن شهرری گذشته‌اند حالا در اندیشه غلبه بر زردپوشان اصفهانی و خلق شگفتی در جام شگفتی‌ها هستند.

نفتی‌های شهر آبادان که در این فصل با نتایج ضعیف خود و تساوی‌های پی‌درپی در قعر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته و کار سختی برای بقا در لیگ دارند درصدد اثبات شایستگی‌های خود در جام حذفی هستند.

هرچند نفتی‌ها پس از عدم موافقت سازمان لیگ با تأخیر بازی این مرحله با سپاهان عنوان کرده‌اند که با تیم دوم خود در این دیدار حضور خواهند یافت.

البته نباید این نکته را فراموش کرد که اولویت نخست و بسیار مهم برای نفت آبادان و هواداران پرشورش بقا در لیگ برتر است و حضور در جام حذفی و رسیدن به مراحل نهایی و حتی قهرمانی نیز حلاوت ماندن در لیگ را ندارد.

در سوی دیگر شاگردان کرانچار قرار دارند که با غلبه بر فولاد خوزستان و مس رفسنجان پای به این مرحله گذارده‌اند.

زردپوشان اصفهان که در دو هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر نتایج دور از انتظاری را گرفته با دو شکست پیاپی از صدر جدول به جایگاه چهارم تنزل یافته‌اند و در اندیشه کسب عنوان قهرمانی جام حذفی هستند هرچند در صورت کسب نتیجه در این دیدار در مرحله نیمه‌نهایی به احتمال بسیار به سد محکمی به نام استقلال برخورد خواهند کرد.

زردپوشان اصفهانی که در سال‌های اخیر به یکی از قطب‌های فوتبال کشور تبدیل و قهرمانی‌های پیاپی را در رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر به نام خود ثبت کرده‌اند در اندیشه تداوم این قهرمانی‌ها هستند.

به هر حال باید دید در این دیدار آیا شاهد خلق شگفتی از سوی طلایی‌پوشان آبادانی و صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی خواهیم بود یا زردپوشان اصفهانی با استفاده از امتیاز میزبانی و مهره‌های تأثیرگذار، خود را در جمع چهار تیم راه یافته به نیمه‌نهایی جام حذفی خواهند دید.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت آبادان در مرحله یک چهار نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴:۳۰ فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *