کلاهبردار حساب های بانکی توسط پلیس آگاهی بهبهان در تهران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد عزیزی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری تلفنی و تخلیه حسابشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی ها و تحقیقات اولیه مشخص شد کلاهبردار با تماس تلفنی به شهروندان اعلام می کرد که برنده جایزه نقدی یا کمک هزینه سفر به عتبات عالیات شده اند و پس از جلب اعتمادشان، آنان را به پای عابر بانک‌ها هدایت و با حیله و تقلب، حساب بانکی آنان را تخلیه و به حساب خود انتقال داده است.
سرهنگ عزیزی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، کلاهبردار را در استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی کارت عابربانک کشف شد، تاکید کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۹ فقره کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به ارزش یک میلیارد و ۷۰ میلیون ریال در استان‌های خراسان رضوی، تهران، قم، کرمانشاه، اصفهان، سمنان، خوزستان و گیلان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با اشاره به اینکه متهم با صدور قرار بازداشت موقت از طریق مرجع قضائی روانه زندان بهبهان شد، به شهروندان توصیه کرد: چنانچه فردی به هر دلیل از جمله خرید اقلام، برنده شدن در قرعه کشی، فروش اجناس عتیقه، معرفی خود بعنوان فردی شاخص و… از شما تقاضای مراجعه به عابربانک و پرداخت پول به شما کند، شک نکنید! او کلاهبردار است و هیچگاه چنین عملی انجام ندهید.