بی آبی پایان ناپذیر آغاجاری/ بی اهمیتی مدیران استان خوزستان نسبت به مصوبات استاندار

به گزارش خبرگزاری خورنا، قطع مکرر آب شهری به بهانه شکستگی خط انتقال و فرسودگی لوله های شهری داد مردم آغاجاری را درآورده است و موجب نارضایتی و عیان کننده بی تدبیری مسئولان استانی شده است.

ساکن آغاجاری که باشی به جز گرما و آفتاب داغ، قطع آب هم از طبیعی‌‌ترین مسائل روزانه است که بسیاری از مردم از اعتراض خسته شده اند و به این رویه عادت کردند.

آغاجاری را همه با چاه‌های نفت می‌شناسند و یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های نفتی جهان به شمار می‌رود اما مانند دیگر شهرهای نفتی خوزستان مردم آن از کوچک‌ترین حق طبیعی خود محروم هستند.

یکی از اهالی این شهر می‌گوید : در طول روز فقط چند ساعت آب داریم و مجبور هستیم آب را در منبع ذخیره و در زمان قطع آب استفاده کنیم، شدت گرما در این روزها زیاد است و آب در منبع ذخیره، بسیار داغ می‌شود و قابل استفاده نیست.

یکی دیگر از مردم آغاجاری می‌گوید : هر روز که پیگیر قطع آب می‌شویم اعلام می‌کنند که شکستگی هست و درحال تعمیر هستیم، مگر اصلاح لوله‌ها و شبکه آب در آغاجاری چقدر زمان می‌خواهد که هر روز مردم باید قطعی آب را تحمل کنند.

جالب است بدانید، وعده های مکرر استاندار خوزستان مبنی بر رفع مشکلات آب در آغاجاری تا به امروز تحقق نیافته و مردم چشم انتظار هفته ای هستند که استاندار خوزستان به آنها قولش را داده بود

بیش از سه سال از حفر دو حلقه چاه میگذرد که آن هم به دست فراموشی سپرده شد. فقط یک حلقه از این چاه ها حفاری شد و بلااستفاده مانده است

استاندار خوزستان در سال های اخیر طی سفر استانی به آغاجاری اولویت کاری خود را بر رفع مشکلات آبرسانی آغاجاری قرار داده بود که بنظر می رسد مدیران آب و فاضلاب استان اولویتی برای مصوبات استاندار ندارند

این در حالی است که تعویض خط لوله فرسوده شهری آغاجاری در ۱۲ کیلومتر اول تامین اعتبار نشد و پیمانکار پروژه را رها کرد و عطایش را به لقایش بخشید.

در انتها لازم است بدانید در آغاجاری از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون آب قطع شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *