پتروشیمی شهید تندگویان پیشرو در حمایت از تولید کنندگان داخلی+تصاویر

پتروشیمی شهید تندگویان به منظور حمایت از تولید ملی اقدام به برگزاری نمایشگاه فیلترسازان داخلی کرد.


به گزارش خبرنگار خورنا صبح امروز یکشنبه ۲۵ خردادماه، نمایشگاه تخصصی فیلترسازان داخلی در راستای حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی، در شرکت پتروشیمی تندگویان برگزار شد.

در این نمایشگاه که با تمرکز بر نیازمندی های پتروشیمی شهید تندگویان و با حضور شرکتهای مطرح و صاحب نام در این صنعت برگزار شد، آخرین دستاوردها و توانایی های شرکت های تولیدکننده داخلی در زمینه ساخت انواع فیلترهای صنعتی به نمایش گذاشته شد.

از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه علاوه بر عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از توان و قابلیتهای شرکت های داخلی به منظور تحقق جهش تولید، میتوان به جلوگیری از خروج ارز، خودکفایی کشور در زمینه های ساخت فیلترهای مختلف و کمک به ارتقاء دانش از طریق همفکری مدیران و کارشناسان صنعت پتروشیمی و تولید کنندگان اشاره نمود.

در این برنامه که فضایی مثبت و سازنده را برای تعامل بین صنعت پتروشیمی و تولید کنندگان بوجود آورده بود، ۱۴شرکت مطرح کشور در زمینه فیلترسازی حضور یافته و ضمن معرفی محصولات، قابلیت های خود را در تولید محصولات جدید به نمایش گذاشتند.

قابل ذکر است علاوه برمدیران، مسئولین و کارشناسان پتروشیمی شهید تندگویان، مدیران و کارشناسان شرکتهای پتروشیمی مستقر درمنطقه ویژه پتروشیمی نیز از نمایشگاه بازدید نموده و ضمن بیان نیازها و خواسته های خود از تولیدکنندگان، باب مذاکره و هماهنگی جهت استفاده از ظرفیت تولید کنندگان داخلی در زمینه ساخت فیلتر را گشودند.