حبیب آقاجری: به دلیل عدم همت مسؤولان راه‌اندازی تأسیسات آبفا بندرماهشهر ۵ سال به تأخیر افتاد است/ با جدیت پیگیر رفع مشکل آب شرب خواهم شد

روز جمعه 24 خرداد ماه در جریان بحران آب شرب بندرماهشهر حبیب آقاجری نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تاسیسات آبفا این شهر بازدید کرد.

روز جمعه ۲۴ خرداد ماه در جریان بحران آب شرب بندرماهشهر حبیب آقاجری نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تاسیسات آبفا این شهر بازدید کرد.

حبیب آقاجری در حاشیه این بازید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خورنا اظهار کرد: در سال ۹۳ و ۹۴ به منظور بهبود کمی و کیفی آب شرب بندرماهشهر سه بخش فیلتراسیون، کلر زنی مکانیزه و تلمبه خانه ایجاد شد.

وی افزود: حال با گذشت ۵ سال از آماده شدن این تأسیسات و اضافه شدن دو منطقه جدید به بندرماهشهر نه تنها فکری به حال ارتقاء تأسیسات آبفا بندرماهشهر نشده بلکه به علت عدم نصب سوئیچ الکترویکی و مقداری کابل و لوله ورودی این بخش‌ها، به مرحله بهره برداری نرسیده است.

نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با اضافه شدن این تأسیسات ظرفیت تصفیه آب شرب بندرماهشهر بشدت افزایش خواهد یافت و با راه‌اندازی این تلمبه خانه، امید است آب شرب پایداری به دست شهروندان برسد.

وی خاطرنشان کرد: بصورت جد پیگیر تکمیل این مجموعه خواهم شد که در کوتاه ترین زمان ممکنه به تأسیسات آب شرب بندرماهشهر اضافه شوند و شهروندان بندرماهشهری از این وضعیت بحرانی خارج شوند.