دو طرح کنسانتره و فروسیلیکو منگنز شهرستان اندیمشک به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک، ظهر امروز و با حضور استاندار خورستان، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی و استانی دو طرح بزرگ صنعتی در اندیمشک افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح صنعتی نیز آغاز شد.

مهدی مختاری در گفت وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک تلاش برای توسعه پایدار و ایجاد اشتغال در شهرستان اندیمشک را یک ضرورت دانست و گفت: شهرک های صنعتی اندیمشک کانون کارآفرینی و حمایت از اشتغال هستند و در طول سال های اخیر تلاش و برنامه ریزی گسترده در این زمینه با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این زمینه به اجرا رسیده است.

وی با اشاره به آئین بهره برداری از دو طرح فروسیلیکو منگنز درفاز دوم  و کنسانتره سنگ آهن شهرستان اندیمشک در فاز اول گفت: این دو طرح با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است و با بهره برداری از آن ها ۴۵۰ فرصت شغلی در شهرستان اندیمشک ایجاد شده است.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی شهرستان اندیمشک با بیان این که هم چنین عصر امروز  عملیات اجرایی فاز جدید واحد تولیدی فروآلیاژ اندیمشک در محل شهرک های صنعتی شماره دو اندیمشک آغاز شده است، خاطر نشان کرد:  اعتبار ارزی این طرح بزرگ صنعتی در شهرستان اندیمشک را ۱۳ میلیون یورو بوده و با اجرای این طرح ۱۵۰ فرصت شغلی مستقیم در شهرستان اندیمشک ایجاد می شود.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *