سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه: در نیم فصل دوم نباید انتظار لیگی باکیفیت داشته باشیم

خورنا: سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: در نیم فصل دوم نباید انتظار لیگی باکیفیت داشته باشیم.

 رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا اظهارکرد: بعد از حدود ۴۲ روز نیم‌فصل دوم آغاز شد و این در حالی است که تمرینات طولانی، آمادگی بازیکنان را پایین می‌آورد و آن‌ها از آمادگی بدنی به دور می‌شوند.

 وی افزود: با وجود این همه تعطیلی باید چند هفته‌ای را در مسابقات باشیم تا بتوانیم آمادگی مدنظرمان را به دست آوریم. تاخیر طولانی در برگزاری مسابقات، کیفیت لیگ را پایین می‌آورد و به همین دلیل در نیم‌فصل دوم نباید انتظار یک لیگ باکیفیت را داشته باشیم.

 سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه بیان‌کرد: تیم ما در این فصل دستخوش تغییرات زیادی شد و تنها سه بازیکن غیربومی داریم. به دلیل فشارهای اقتصادی، بیشتر به نیروهای بومی روی آوردیم.

 وی درباره شرایط تیم‌ملی هم گفت: اکنون باتوجه به بی‌تحرکی فدراسیون برای تشکیل تیم‌های ملی، کیفیت کار ملی‌پوشان پایین آمده است و بدون شک این سیر نزولی روی کیفیت لیگ‌مان نیز تاثیر مستقیم دارد.

سرمربی تیم نفت امیدیه اظهارکرد:‌ در این شرایط فدراسیون را مقصر نمی‌دانیم و جا دارد مسوولان پیگیر این مسایل باشند و شرایط بهتری را مهیا سازند. در چنین شرایطی ما مربیان باید به بازیکنان انگیزه بدهیم ولی نمی‌توانیم با آن‌ها رو راست هم نباشیم.

 وی بیان‌کرد: اکنون بازیکنان تیم ما حتی یک ریال هم از قراردادهای خود را دریافت نکرده‌اند، پس چگونه می‌توانیم از آن‌ها انتظار داشته باشیم که عملکرد فوق‌العاده‌ای در مسابقات داشته باشند؟