سرهنگ حسینی فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان:

پیشگیری از سرقت در شهرستان، هم اندیشی و تلاش مضاعف تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی را می طلبد

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان // جلسه تعاملی پیشگیری از سرقت ها با حضور فرماندار، دادستان و فرمانده سپاه شهرستان مسجدسلیمان در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در جلسه تعاملی پیشگیری از سرقت ها که با حضور فرماندار، دادستان و فرمانده سپاه شهرستان مسجدسلیمان در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد گفت: لازمه پیشگیری از سرقت در شهرستان، هم اندیشی و تلاش مضاعف تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی شهرستان و تمهیدات لازم پلیس جهت پیشگیری از سرقت می باشد.
وی افزود: توسعه امنیت یک امر مهم و حیاتی را برای جامعه است و در این راستا همکاری همه اقشار مختلف مردم با دستگاه های متولی امنیت تاثیر زیادی در بهبودی وضعیت امنیت شهرستان دارد.
سرهنگ علی حسینی در ادامه با ارائه گزارشی از میزان سرقت ها در شهرستان به اسیب شناسی و تعیین علل و عوامل اصلی در وقوع سرقت ها در سطح شهرستان و ارائه راهکارهای پیشگیرانه و تمهیدات لازم پرداختند.
سرهنگ حسینی در ادامه با اشاره به عنایت الهی، تعامل مطلوب بین اعضای شورای تامین و در راس انها رئیس شورای تامین و دادستان شهرستان و همچنین نقش بسیج، تلاش های شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی و همراهی مردم در امنیت فعلی شهرستان خاطر نشان ساخت: امنیت موجود در شهرستان از وضیت قابل قبولی برخوردار است و در طول ۴ سال گذشته برخلاف انتظار شاهد کاهش جرائم خشن بوده ایم به نحوی که در مقایسه با سال ۹۴ بیش از ۸۰ درصد کاهش را شاهد هستیم که این کاهش در زمینه جرائم خشن اقدامی بی نظیر و حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان به مهمترین اقدامات جهت افزایش امنیت و کاهش انواع سرقت ها از جمله نصب دوربین های پایش تصویری، همکاری اصناف و بانک ها با پلیس، نگهبان محله، جمع اوری معتادین و همچنین اگاه سازی شهروندان تاکید نمودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس سارقین که روح نیستند از وسط دیوار عبور کنند، پس اگر قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید که بدون هیچ اماو اگرو بهانه ای نتونن باز یا تخریبش کنند و همچنین حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نصب کنید که غیر از اینکه با فرز ببرنش کاری نتونن بکنند، دیگه حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند بدون هیچ اما و اگری نمیتونن وارد بشن مگر اینکه خودتون درو براشون باز کنید که در این صورت هم یک گاوصندوق ضد دیلم مجهز به قفل ضد زورگیری لازم دارید که قابلیت اتصال به زمین و دیوار هم داشته باشه و تمام اموال با ارزش را داخل آن گاوصندوق ضد دیلم بذارید که هم نتونن اموالتون را سرقت کنند و هم بتونید جونتون را در مقابل سارقین خشن نجات بدید.