مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در دیدار با نماینده بهبهان خبر داد:

در احداث فرودگاه بهبهان مشارکت می کنیم

خورنا|سرویس سیاسی: محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان وآغاجاری با  ربیعی مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که استاندار خوزستان و فرماندار بهبهان نیز حضور داشتند، مظلومی با بیان اهمیت مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و مراکز صنعتی گفت: نیاز است هلدینگ خلیج فارس و پالایشگاه از پتانسیل موجود استفاده کرده و در پیش برد مسائل اجتماعی منطقه نقش اساسی را ایفا کنند.

وی همچنین ادامه داد: انتظار می رود هلدینگ خلیج فارس صنایع پایین دستی لازم در منطقه را همانند پالایشگاه طراحی و راه اندازی کند تا به پیشرفت منطقه کمک کند.

مظلومی در ادامه اظهار داشت: باتوجه به وجود پتانسیل های موجود در حوزه انتخابیه در بعد نیروی انسانی متخصص، ضروری است  از پتانسیل نیروی بومی استفاده حداکثری شده و ضوابط قانونی در جذب نیرو در پالایشگاه خلیج فارس بهبهان رعایت شوند.

در ادامه این دیدار مظلومی با اشاره به  احداث پالایشگاه و مجموعه های پایین دستی و نیاز مبرم حوزه انتخابیه به فرودگاه، از مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس درخواست کرد در زمینه احداث فرودگاه بهبهان همکاری نماید تا در اولین فرصت کار احداث این فرودگاه به مرحله اجرا برسد.

در این مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با تبریک انتخاب آقای مظلومی به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان های بهبهان و آغاجاری، از پیگیری و زحمات آقای مظلومی تقدیر و تشکر کرد.

ربیعی گفت: پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس مگاپروژه وزارت نفت، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و از این بابت شهرستان بهبهان را متمایز خواهد کرد که حتما در زمینه تکمیل و ایجاد صنایع پایین دستی، ایجاد شغل پایدار در منطقه، رونق کسب و کار و حفاظت از محیط زیست تاثیر بسزایی خواهد داشت که همکاری همه مسولین محلی، استانی، کشوری و نماینده محترم را می طلبد.

وی همچنین قول مساعد داد از همه ظرفیت و پتانسیل هلدینگ خلیج فارس جهت تامین خوراک صنایع پایین دستی، احداث فرودگاه و پیشبرد مسایل اجتماعی استفاده خواهند کرد و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.