رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر:

بندرماهشهر در پیک اوج شیوع کروناست/ شرکت‌های صنعتی منطقه اورهال های خود را به تأخیر بیندازند/ شهروندان ترددهای خود را به حداقل برسانند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهردر گفتگو با خبرنگار خورنا با اشاره به اینکه بندرماهشهر در پیک اوج شیوع کروناست از شرکت‌های صنعتی منطقه درخواست کرد که اورهال های خود را به تأخیر بیندازند.

دکتر محمد شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در گفتگو با خبرگزاری خورنا اظهار کرد: متاسفانه در شهرستان بندرماهشهر در پیک بیماری کرونا قرار گرفته ایم و میتوان گفت هم اکنون بدترین شرایط، طی ۴ ماه گذشته را تجربه می کنیم‌.

وی گفت: به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و تعداد مراجعات بیماران بدحال تخت های بیمارستانی مختص بیماری های دیگر را هم به بیماران کرونایی اختصاص داده ایم و از این بابت خدمت دهی به سایر بیماران نیز تحت الشعاع قرار گرفته است.

دکتر شنبدی تصریح کرد: شرایط کار در بیمارستان‌های قرنطینه بیماران کرونایی بسیار سخت و طاقت فرساست و کادر درمان و بهداشت را دچار خستگی و فرسایش مفرط کرده است و علاوه بر خودشان خانواده های آنان نیز در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند. لذا از شهروندان تقاضا می کنم حتی المقدور از مراجعه به بیمارستانها و مراکز درمانی خودداری نمایند.

دبیر ستاد مقابله باکرونا بندرماهشهر خاطرنشان کرد: اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند بی شک بار روانی و خستگی پرسنل را بیش از حد خواهد کرد بنابر این لازم است مردم توجه بیشتری به رعایت نکات بهداشتی داشته باشند و به هیچ عنوان بدون ماسک از خانه خارج نشوند

وی گفت: عاجزانه، عاجزانه و عاجزانه از مردم می خواهم در منازل خود بمانند، خودقرنطینگی پیشه کنند، به پاساژهای مسقف و شلوغ نروند در مراسمات فاتحه خوانی و عروسی و فعالیت های جمعی اکیدا شرکت نکنند که در غیر این صورت گرفتار بیماری شوم کرونا می شوند و در این میان خصوصا جان افراد مسن و بیماران زمینه ای را به خطر می اندازند.

دکتر شنبدی در پایان از شرکتهای پتروشیمی منطقه خواست در وضعیت خطیر فعلی جهت جلوگیری از گسترش بیماری کرونا برنامه های تعمیرات اساسی خود را به تاخیر بیندازند.