برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی فارابی

مجمع عمومی عادی سال مالی ۱۳۹۸ پتروشیمی فارابی برگزار شد

به گزارش حپرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی فارابی، مجمع عمومی عادی این شرکت بمنظور بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ، با حضور صاحبان سهام و با رعایت الزامات ابلاغی ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا، به ریاست رضا توکلی، در حضور نمایندگان سهامدار حقوقی، ناظرین و نماینده سازمان بورس به صورت حضوری محدود و آنلاین از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار شد.


در این مجمع پس از ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره در سال مالی ۱۳۹۸ ، توسط مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی و قرائت گزارش حسابرس قانونی شرکت، مفاد دستور جلسه مورد رای گیری و تصویب قرار گرفت. مصوبات مجمع فارابی در انطباق با دستور کار این مجمع عبارتند از:

بازرس قانونی شرکت در سال ۱۳۹۹ ، سازمان حسابرسی و نشریات رسمی شرکت جهت درج آگهی ها و اطلاعیه های رسمی روزنامه اطلاعات تعیین و به تصویب مجمع رسید. سایر بندهای دستور جلسه مطابق رای اکثریت صاحبان سهام حاضر در مجمع مورد تصمیم گیری و تصویب مجمع عمومی عادی شرکت پتروشیمی فارابی در سال ۱۳۹۸ قرار گرفت.

با توجه به روند رکود فعالیت های شرکت پتروشیمی فارابی در ادوار گذشته، محمود فخرائی مدیرعامل پتروشیمی فارابی ، خبر از رویدادهای بسیار مثبت در آینده نزدیک داد و خروج از روند رکود فعلی در پایان سال را نوید داد. وی اضافه کرد با بررسی صورت های مالی ۲‌ماهه اول سال ۱۳۹۹ و امید به تداوم شرایط موجود در طول سال ، انتظار است شرکت فارابی در پایان سال جاری به سود قابل ملاحظه ای در مقایسه با زیان های سال های اخیر برسد. به گفته او شرایط موجود در ۲ ماه اخیر تمام ظرفیت فارابی نیست و با مساعدت های انجام شده از سوی سهامداران اصلی شرکت (پتروشیمی فن آوران و امیرکبیر) امید بهبود بیشتری وجود دارد.