ممانعت شهردار خرمشهر از پرداخت بودجه شورا

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: شهردار خرمشهر یک‌سال است که بودجه شورا را پرداخت نکرده است.

سیدصباح حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با گلایه از عدم تعامل شهردار این شهر با شورای اسلامی شهر خرمشهر اظهار داشت: متأسفانه شهردار خرمشهر هیچگونه تعامل و همکاری با شورای اسلامی شهر نداشته و مسیر خود را در پیش گرفته است.

وی افزود: از عدم تعامل و انباشته شدن مشکلات شهروندان خرمشهری به ستوه آمده و خسته شده‌ایم، در این زمینه بارها با مسئولان شهری و استانی رایزنی کرده و خواستار حل مشکلات شده‌ایم اما باز هم هیچ نتیجه‌ای در بر نداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر خاطرنشان کرد: همه تلاش ما برای ارتقای سطح زندگی شهروندان و رفع مشکلات شهرستان است اما بدون تعامل و حمایت شهردار چنین امری محقق نخواهد شد.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر عنوان کرد: در همه شهرها روال بر این است که شهردار تابع مقررات شورا باشد اما در خرمشهر وضعیت کاملاً برعکس بوده و شهردار هیچگونه توجهی به چارچوب و قوانین شورای شهر ندارد.

۳ عضو شورا، اعضای شورای شهرداری هستند

حسینی با بیان این‌که شهردار خرمشهر باید در رفتار و عملکرد خود با شورا تجدیدنظر کند، گفت: سه عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر نیز با شهردار همسو بوده و به جرأت می‌توان گفت که عضو شورای شهرداری هستند.

وی ادامه داد: ما مسئولان باید آنچه به صلاح مردم است انجام دهیم و تنها به فکر منافع و مصالح خود نباشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر عنوان کرد: متأسفانه شهردار خرمشهر با عدم تعامل با شورای شهر، خرمشهری‌ها را از کوچک‌ترین خدمات محروم کرده است.

وی با بیان این‌که شهردار خرمشهر یک‌سال است که بودجه شورا را پرداخت نکرده است، اظهار داشت: بار دیگر از شهردار می‌خواهیم با شورای شهر به دلیل منافع و مصالح مردم از در سازش وارد شده و سیاست بازی‌های خود را کنار بگذارد.

حسینی در پایان گفت: شهرستان خرمشهر در فقر امکانات و عقب‌ماندگی به سر می‌برد و این عدم هماهنگی‌‌ها دلیل اصلی این محرومیت‌ها است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *