انفجار خاموش کرونا در آغاجاری

به گزارش خبرگزاری خورنا، برخلاف آمار اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، آغاجاری در وضعیت سفید به سر نمیبرد.
پس از اعلام چهارمین مبتلا به کرونا در آغاجاری، این آمار در سکوت خبری رسانه های استان خوزستان به ۱۱ مورد رسید اما در کمال تعجب آمار ۷ مبتلای جدید در پیچ و خم گردنه های این شهرستان گیر کرد و به اهواز نرسید.
در نگاه اول شاید چنین اتفاقی مثبت باشد اما در واقع این آرامش کاذب، دلیلی بر انفجار کرونا در این شهرستان شد تا جایی که از وضعیت سفید خارج و در پی آن نماز جمعه آغاجاری در هفته اخیر برگزار نشد.
بنابر اعلام شبکه بهداشت، آمار افراد مبتلای جدید به نام شهرستان های مجاور ثبت شده است. ممکن است اخذ آزمایش در شهرستان های مجاور دلیل این مساله بیان شود اما نمونه های گرفته شده در آغاجاری هم در کمال تعجب در لیست تفکیک شده شهرستان ها به نام آغاجاری اعلام نشد.
حال این سوال مطرح است که چرا عزم جدی در مدیر شبکه بهداشت و درمان آغاجاری برای تصحیح آمار اعلام شده توسط دانشگاه جندی شاپور دیده نمیشود؟ آیا تعداد کم بیماران مبتلا به کرونا، نکته مثبتی در رزومه مدیران محسوب میشود؟! و سوالات ابهام برانگیز دیگری که همچنان بی پاسخ مانده اند.
انتظار میرود با پیگیری های مدیران شهرستان آغاجاری این آمار تصحیح و آمار واقعی در سطح استان جهت روشن شدن افکار عمومی اعلام شود تا شاید مردم کمی احساس خطر کنند.
لازم به ذکر است طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان آغاجاری به رسانه های این شهرستان، تاکنون ۱۱ نفر در آغاجاری به کرونا مبتلا شده اند که ۷ نفر بهبود یافته و ۴ نفر دیگر در قرنطینه خانگی تحت درمان هستند.