استخدام افراد غیر بومی در هفتکل آفتی که درمان ندارد/با احتیاط حرکت کنید غیربومی ها مشغول کارند

✍️قادر سبحانی

?طبق شنیده های خبرگزاری خورنا از منابع خبری در طی روزهای اخیر یک غیربومی در اداره راهداری هفتکل استخدام و به جمع کثیری از استخدام های غیر بومی هفتکل پیوست.

?با وجود اینکه در این شهرستان فارغ التحصیلان با مدارک حتی دکترا هم وجود دارد اما متاسفانه در اکثر استخدامیها فارغ التحصیلان این شهرستان بی بهره هستند و استخدامی گویا سفارشی از مرکز استان صورت می گیرد.

?این بی‌عدالتی در شهرستان هفتکل بعضا به اوج خود رسیده و حتی دیپلمه‌ها ، سرایدارها، آشپزها، نیروهای خدماتی، باغبان‌ها و راننده‌های ادارات از جمله قراردادی و پیمانکاری را هم از نیروهای غیربومی جذب می‌کنند.

? آقای فرماندار شما بارها شعار هفتکل برای هفتکلی را سر داده اید ولی متاسفانه در ماههای اخیر استخدام غیربومی ها در اداراتی همچون شبکه بهداشت و درمان و حال اداره راهداری دارای تناقض زیادی است.

?پ.ن ۱: اجحاف و بی عدالتی در حق جوانان هفتکل که از فرط بیکاری به سوی مواد مخدر و خودکشی گرایش پیدا کرده اند ،گناهی نابخشودنی است که حکایت از ناتوانی مسئولان شهرستان در دفاع از حقوق آنان دارد.

?پ.ن ۲ :از رئیس بومی راهداری تقاضا میشوند ضمن اعلام از صحت و سقم این استخدامی ،نحوه استخدام انان را جهت تنویر افکار عمومی مشخص نماید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *