رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

کشف ۱۵۳ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 153 قبضه سلاح غیرمجاز بااجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات در پی مطالبات مردمی درسطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر در خصوص مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیر مجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی ها، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه ها و خودروها تیراندازی می کنند، با برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان ها با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در سطح استان طی ۴ روز گذشته با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی در پی ۹۱ نفرمتهم که از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۷ قبضه سلاح جنگی ۱۲۶ قبضه سلاح شکاری جمعا ۱۵۳ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه یک هزار و ۷۳۶ عدد انواع فشنگ کشف شد.

وی با بیان اینکه در ۷۵ روز سال جاری تعداد یک هزار و ۵۴۵ قبضه سلاح و ۱۶ هزار و ۵۸ فشنگ جنگی و شکاری کشف شده، اذعان کرد: طی این مدت یک هزار و ۲۰۴ نفرمتهم نیزدراین رابطه دستگیر شدند.

سردار عباس زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.