آب، کرونا و حالا برق؛ مشکلات اهواز تمامی ندارد

مجتبی داراب پور

خورنا – با توجه به دمای ۵۰ درجه ای اهواز و ضرورت استفاده از وسایل سرمایشی، قطع چند ساعته و حتی نوسانات مکرر برق در برخی مناطق اهواز به ویژه مناطق زیتون کارمندی و ملی راه شهروندان این مناطق را با مشکل مواجه کرده است.

در شرایط حساس کنونی که شهروندان باید برای حفظ سلامتی خود و رعایت اصول بهداشتی از آب استفاده کنند، قطعی مکرر و طولانی برق باعث از کار افتادن پکیج و پمپ آب در طول روز می‌شود و مشکلات را چندین برابر می‌کند.

علاوه بر این باید توجه داشت قطعی های برق یک بخش ماجرا است و قطعی های بی موقع و بی خبر مسئله ای دیگر، که هر دو آن، شهروندان را به زحمت و سختی می اندازد.

در حال حاضر مردم اهواز علاوه بر بیماری کرونا، گرمای هوا و بعضا بی آبی، باید معضل دیگری چون بی برقی را نیز تحمل کنند، چرا که امکان قطعی برق در روزهای گرم تابستان وجود دارد.

این در حالی است که بیماری کرونا و گرمای هوا، صبر و تحمل مردم را پایین آورده و ساکنین مناطق زیتون کارمندی و ملی راه اهواز نسبت به قطع و وصل مکرر برق به شدت گلایه مند بودند.

اگرچه گرم شدن هوا و افزایش روزانه دما بر قطعی برق بی تاثیر نیست، اما می توان خاموشی ها را با اطلاع قبلی و در ساعاتی که گرما مردم را کلافه می کند، اعمال کرد و یا حتی نسبت به زمان وصل شدن برق و علت آن پاسخگوی شهروندان و مشترکین بود.

در پایان انتظار می رود مجموعه شرکت توزیع نیروی برق اهواز، با ارائه راه‌کارهای مناسب، ثبات در خدمت برق رسانی را مدنظر قرار دهند و مردم نیز با رعایت اصلاح الگوی مصرف برق به ویژه در زمان پیک، در کاهش قطعی مکرر و یا طولانی برق همکاری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *