پیام فرماندار هندیجان به مناسبت فرارسیدن ۱۴خرداد ماه سالروز عروج ملکوتی امام خمینی رحمه الله علیه

به گزارش خورنا و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری هندیجان علی بویری فرماندار شهرستان هندیجان در پیامی، ۱۴ خرداد ماه سالروز عروج ملکوتی امام راحل عظیم الشان و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام‌ خمینی‌، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌ نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌،راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌،و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌.ملت ایران که‌ از سرچشمه‌ی‌ فیض وجود ملکوتی‌ ایشان سیراب‌ شده‌ و عزت‌ و کرامت‌ اسلامی‌ و انسانی‌ خود را در آن یافته اند،اکنون‌ شاهد آنند که‌ ملتهای‌ دیگر، حتی‌ ملتهای‌ غیرمسلمان‌ نیز از تعالیم‌ انقلابی‌ آن‌ عالم جلیل القدر و دانا برای نجات‌ خود در راه آزادی‌ و عزت‌ خویش‌ بهره جسته اند.
امام خمینی زنده است تا اسلام ناب محمدی (ص) زنده است و او زنده است تا پرچم عظمت اسلام و وحدت مسلمین و نفرت از ظالمین بر افراشته است.به برکت وجود آن یگانه ی دوران همه ی مسلمانان در سراسر دنیا بیدار شده و برای برچیدن سلطه امپراطوری های ستمگر،از ارزش ها و آرمان های ایشان الگو گرفته اند.
قیام مردمی ۱۵ خرداد ماه سال ۱۳۴۲ نیز که زمینه انقلاب اسلامی سال ۵۷ را فراهم آورد؛ نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملی علیه استبداد و استعمار است و یادآور رشادت،از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرتهای پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در حرکت زلال خود به نظاره نشستند.
اینجانب سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام دلها را تسلیت گفته،همچنین یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز که نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملی علیه استبداد و استعمار است و با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی جاودانه دارد گرامی میدارم.

علی بویری
فرماندار شهرستان هندیجان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *