بررسی پروژه فیبر جهت ارتباط ۱۲روستا در اندیشمک

خورنا_ مدیر مخابرات منطقه خوزستان باحضور در شهرستان اندیمشک از رفع مشکلات اجرایی پروژه فیبر uso جهت ارتباط ۱۲ روستا با پوشش جمعیت ۱۸ هزارنفر خبر داد.

رحیم فلاح زاده صبح امروز در دیدار بافرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان اندیمشک علاوه بر رفع مشکلات اجرایی پروژه فیبر uso جهت ارتباط ۱۲ روستا با پوشش جمعیتی ۱۸ هزار نفر ، همچنین از ایجاد ۸ مرکز تلفن روستایی ، ۹ سایت همراه اول و ۶ سایت ایرانسل و نیز از ایجاد زیرساختی به طول ۱۰۲ کیلومتر که سدهای کرخه ، دز و شهر چمگلک را هم به ابر انتقال متصل می نماید، خبر داد.

فلاح زاده در ادامه افزود شروع نصب و راه اندازی ۸ دستگاه کافو نوری gpon در اندیمشک و بخش الوار گرمسیری جهت توسعه و افزایش کیفیت ارتباطات و همچنین ایجاد بستر واگذاری vdsl
ونیزشروع اجرا و توسعه بستر فیبرنوری جهت دایری متقاضیان ftth در مرکز شهر و کوی امیر شهرستان اندیمشک خبر داد.

همچنین در این دیدار پوشش و ارتقا تلفن همراه در بخشهای مرکزی ، الوار گرمسیری ، پادگان کرخه و سدهای دز و کرخه مورد بررسی قرارگردید.

رحیم فلاح زاده ضمن بازدید ازمرکز انقلاب شهرستان اندیمشک و بررسی مشکلات ارتباطی شهرستان ، هماهنگی و برنامه ریزی اجرایی وتخصیص اعتبار و نقدینگی جاری جهت حل مشکلات کولینگ سالنهای مختلف مراکز دستور لازم را صادر نمودند.

وی افزود: اعتماد به نیروهای کار جوان وتکیه بر تجربه کارشناسان می تواند راهگشا باشد. ومیتوان با کمترین زمان وامکانات نسبت به امر توسعه توجه وعمل کرد.

 

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *