اداره منابع طبیعی در رامشیر راه اندازی و مستقر می شود

خورنا – فرزاد شعبانی

سید مجید حسینی نژاد فرماندار رامشیر در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری با موضوع پیشگیری، آمادگی، کنترل و مقابله با حریق با اعلام مشکلات ناشی از عدم استقرار اداره منابع طبیعی در شهرستان، به ظرفیت های شهرستان در این حوزه اشاره کرد.

وی با اشاره به وجود ۴۰ هزار هکتارمرتع، ۳ هزار هکتار بیشه زار، ۴۰۰ هکتار جنگل و ۱۴ هزار هکتار کانون ریزگردی در شهرستان رامشیر به عدم اجرای ماده ۲ در ۴۰ پلاک از اراضی و منابع ملی شهرستان اشاره کرد و اعلام داشت که عملا پاسخ به استعلامات در هزاران هکتار از زمین های رامشیر میسر نیست و امکان سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی در این مناطق وجود ندارد.

وی در پایان از استاندار خوزستان در خواست کرد دستورات مقتضی برای استقرار اداره منابع طبیعی به منظور ساماندهی امور را صادر کند.

پس از توضیحات حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استان و حمایت وی از موضوع مطروحه توسط فرماندار رامشیر، استاندار نیز به کیانی مدیر کل منابع طبیعی استان دستور مراحل راه اندازی اداره مذکور در شهرستان رامشیر را صادر کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد سلام از آن زمان که این خبر درج کردید تا الان هیچگونه اتفاقی نیافتاده لطفا پیگیری نمایید چرا شهرستان رامشیر از وجود منابع طبیعی محروم می باشد