از اورژانس ۲۲ تختخوابی هفتکل چه خبر؟/ جنگل سوخته را وعده باران ندهید

✍️قادر سبحانی

?طبق مصاحبه دکتر فلاحتکار رئیس شبکه بهداشت شهرستان در تاریخ۱۳ آذر ۱۳۹۸ با یک سایت محلی هفتکل وعده افتتاح اورژانس ۲۲ تختخوابی در دی ماه سال ۹۸ با امکانات و تجهیزات پیشرفته را داده بود ؛ ولی با کمال تاسف با گذشت چند ماه از وعده جناب دکتر هنوز افتتاح نگردیده است.

?متاسفانه شهرستان هفتکل باتوجه به داشتن منابع زیر زمینی همچون نفت و گاز در فقر امکانات پزشکی و رفاهی قرار دارد و این را میتوان یک فاجعه ای بی نظیر دانست.

? نارضایتی مردم شهرستان هفتکل از نبود امکانات و تجهیزات پزشکی بارها توسط رسانه ها منعکس گردیده ، ولی متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی خوزستان نسبت به خواسته های بحق مردم بی توجهی کرده است.

?شهرستان هفتکل با داشتن روزانه نزدیک به ۵۰ هزار بشکه نفت از داشتن تجهیزات اولیه پزشکی همچون سونوگرافی و آزمایشگاه پیشرفته محروم می باشد ، بطوری که مردمان این شهر برای انجام یک سونوگرافی ساده و آزمایش مجبور هستد علاوه بر خطر تردد، هرینه های گزافی را در شهرستان های همجوار پرداخت کند.

?پ.ن۱:آقایان مسئولان اگر توانایی عمل کردن وعده هارا ندارید حداقل به این جنگل سوخته وعده باران ندهید.

?پ.ن ۲:از جناب دکتر ورناصری نماینده جدید شهرستان هفتکل انتطار می رود وضعیت حاد و اورژانسی هفتکل را در اولویت کاری خود قرار دهد و نسبت به رفع نیازهای اولیه مردم این شهر همچون امکانات و تجهیزات پزشکی اهتمام ورزد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *