توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بندرماهشهر

فرمانده سپاه شهرستان بندرماهشهر :با تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی( مدظله) و با اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، ماه رمضان به یادماندنی رقم خورد.

سرهنگ بابایی صبح امروز در حاشیه اجرای رزمایش کمک مومنانه‌ اظهار کرد: شاهد اقدامات بسیار چشمگیری در سراسرشهرستان در موضوع رزمایش مواسات و کمک مومنانه بودیم.

وی افزود: بیش از چهار هزار و ۳۱۰ بسته معیشتی در این مرحله تهیه شده و در بین نیازمندان اعم از کارگران فصلی، افراد آسیب دیده از ویروس کرونا و محرومین منطقه توزیع خواهد شد؛ هربسته معیشتی شامل برنج، روغن، شکر، انواع حبوبات، سویا، تن ماهی، چایی و تبرکی از حرم امام رضا بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان با بیان اینکه همدلی بسیار خوبی بین مردم و مسئولین در شهرستان ایجاد شده، اعلام کرد که در رزمایش مرحله اول و دوم تعداد شش هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال با همکاری ائمه محترم جمعه چهار شهر، شهرستان و خیرین محترم و توسط رده های مقاومت بسیج و گروههای جهادی بسیجی در اختیار خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان از ویروس منحوس قرار گرفت.

سرهنگ بابایی با اشاره به اینکه رزمایش مواسات همدلی دستاوردهای متعددی را‌ بهمراه داشت اشاره کرد: این رزمایش فرصت خوبی بود که حداقل شنونده درد دل افراد نیازمند باشیم تا در جهت رفع مشکلات و مصائب قشر آسیب پذیر تلاش نماییم.

.
ایشان ابراز امیدواری کرد با وجود صنایع پتروشیمی و همراهی مدیران عامل این شرکت ها و همچنین تلاش مسئولین خدوم و هماهنگی و همکاریهای بین بخشی بتوانیم گامهای موثری در جهت رفع فقر و محرومیت از چهره شهر و دیدارمان باشیم شاهد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی بسیج، خاطرنشان کرد: عزیزان بسیجی جهادگر از ابتدای شروع ویروس کرونا با همت مومنانه خود در شهرستان سطح شهرستان و اماکن پر تردد افزون بر ضدعفونی معابر و اماکن عمومی اقدامات موثر دیگری شامل تولید ماسک..دستکش یک بار مصرف. تولید گان بهداشتی. تولید مواد ضدعفونی دست و …. را در کنار سایر دستگاههای اجرایی ( شهرداریها . شرکتهای پتروشیمی. و عزیزان کادر بهداشتی درمانی شهرستان انجام داده و ان شاءالله تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا این اقدامات ادامه دارد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جوادماهشهر ایا به ماکه کاری نداریم.بی کار هستیم چیزی تعلق نمیگیره متهل هستم.بچم ۹سالشه.مدرسه نمیتونم.ببرمش مدرسه.خدارو خوش میاد
  • جوادماهشهر ایا به ماکه کاری نداریم.بی کار هستیم چیزی تعلق نمیگیره متهل هستم.بچم ۹سالشه.مدرسه نمیتونم.ببرمش مدرسه.خدارو خوش میاد