تاکید فرماندار ماهشهر بر تکریم ارباب رجوع

خورنا : منوچهر حیاتی در خصوص اهمیت رابطه مسئولان و ارباب رجوع اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و تلاش برای حل مشکلات آنها از دغدغه‌های همیشگی مسئولان بوده است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با اشاره به اینکه تفکر خدمت به محرومان در دولت‌های نهم و دهم پایه‌گذاری شده است، افزود: دولت شهید رجایی نمونه کامل و بارز از دولت اسلامی و مکتبی مردمی است.
فرماندار ماهشهر تصریح کرد: در زمان ریاست جمهوری شهید رجایی ارزش‌های والایی چون ساده زیستی، صرفه‌جویی، پرهیز از اسراف، نظارت و حفظ بیت‌المال به خوبی ملموس بود.
وی ادامه داد: همچنین اجتناب و پرهیز از تجمل‌گرایی و مردمی بودن از خصوصیات بارز او بود.
حیاتی با اشاره به اینکه امروز وظیفه مسئولان توجه به خواسته‌های ریز و درشت مردم است، گفت: ملت و نظام اسلامی باید در مقابل سیاه‌نمایی دشمنان و کسانی که قصد تضعیف پایه‌های حکومت را دارند قد علم کنند.
وی توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد مختلف اعم از عرصه‌های داخلی و جهانی را تشریح کرد و افزود: صدور انقلاب اسلامی با تفکر و اندیشه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری امروز در دنیا تحقق پیدا کرده و ملت‌های آزادی‌خواه در دنیا با الگوگیری از انقلاب و حکومت اسلامی خواهان برقراری حکومت اسلامی، آزادی و استقلال بوده و هستند.
نماینده عالی دولت در شهرستان ماهشهر عنوان کرد: در نظام دینی، مسئولان خدمتگزار مردم هستند و رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم در اولویت کار آنان قرار گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: رعایت اعتدال، ارزش‌گرایی و کارآمدی از مهمترین تعهدات مسئولان به نظام است.
حیاتی یادآور شد: پایبندی به ارزش‌های نظام اسلامی، خدمتگزاری بیشتر به مردم، پرهیز از حاشیه‌سازی، همراهی با دولتمردان، تأمین زیرساخت‌های لازم برای جنگ نرم با دشمن و غفلت نکردن از توطئه‌های استکبار جهانی راهبرد اصلی مسئولان اجرایی دستگاه‌های دولتی است و لازم است بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی در پایان اظهار داشت: امروز موج بیداری ملت ایران سراسر جهان را فرا گرفته و مسئولان باید بیش از پیش با مردم تعامل داشته و آنان را تکریم کنند و ارج نهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *