مسئولان رامهرمز در ماجرای صندوق های خانگی با احتیاط عمل کنند

به گزارش خورنا، اخیرا فرماندار رامهرمز در گفتگویی اظهار کرده که تعداد ۴۲ صندوق‌دار در رامهرمز توسط دستگاه‌های مختلف شناسایی شده و حساب همه‌ی آنان مسدود گردید.

وی در ادامه پیرامون صندوق وام خواهران قلندری نیز بیان داشته که پرداخت وام توسط این صندوق از خارج از استان انجام شده و این اقدام را تخلف اعلام کرده است.

این در حالی است که دستورات قضایی پیرامون ممنوعیت جذب عضو جدید و دریافت پیش پرداخت بوده، نه پرداخت وام های مردم که تعهد این صندوق خیریه بوده است.

یکی از خواهران قلندری در گفتگویی اظهار داشت: با وجود اینکه طبق دستور قضایی حدود ۲ ماه است که عضو جدیدی جذب نکرده ایم و حسابهای ما نیز مسدود است اما بر تعهدات قبلی خود به مردم پایبند بوده و طبق روال همیشگی پرداخت های انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ما ثابت کردیم که حتی بدون جذب عضو جدید نیز میتوانیم بر تعهداتمان پایبند بمانیم که این موضوع دغدغه اصلی مسئولان بوده است.

این مسئول صندوق در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش ما، رفع نیازهای مالی مردم و کمک به معیشت آنها به عنوان یک موسسه خیریه است و امید داریم مسئولان بجای ایجاد مشکلات مختلف، از موسساتی که توان مالی و اقتصادی خود را ثابت کرده اند حمایت کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ایرانی منبع درآمد این افراد کجاست که فقط در رامهرمز برای رفع نیازها اقدام میکنند .هیچ عاقلی پول خود را در جوی آب نمیریزد مگر ...
  • امیر بهشون بگید نمیخواد لاف کمک بزنید بیایید حق ارث بچه یتیم روبدین مال بچه یتیم خوردن ندارهبایدجواب بدین
  • ناشناس همش حرفه چرته کدوم پرداختی