تحریم محدودیت و لشکرکشی استکبار جهانی نشان از هراس آنان از انقلاب اسلامی است

خورنا_ نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر روحیه و تفکر بسیجی و تلاش جهادی توانست دشمنان قسم خورده ی خود را شکست داده و آنان را خوار و زبون سازد.

فریدون حسنوند افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از وقایع مهم قرن بیستم بود که بسیاری از معادلات را در منطقه و جهان برهم زد و توانست نور امید و آزادی خواهی را در دل ملت های ستمدیده دنیا روشن ساخته و بدون شک این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) متصل خواهد شد و این یک وعده الهی است.

وی با انتقاد از کسانی که روحیه ناامیدی را به جامعه تزریق می کنند ، تصریح کرد: به هیچ نباید روحیه یاس به جامعه تزریق شود و این همان چیزی است که دشمنان انقلاب و نظام به دنبال آن هستند.

حسنوند با بی اثر دانستن تحریم های دشمنان گفت: آنها تحریم ما هستند و در حال حاضر آنها هستند که از جمهوری اسلامی هراس دارند.

وی تصریح کرد: این همه لشکر کشی، تحریم و محدودیت برای ما ناشی از ترس و هراس آنان از جمهوری اسلامی است.

حسنوند داشتن روحیه جهادی را در بحث ایجاد اشتغال بسیار مهم دانست و تاکید کرد: امروز هم با وجود همه موانع و تنگناها می توان با برنامه ریزی منسجم و هدفمند در زمینه های اشتغال، اقتصاد و معیشت مردم که از ضروری ترین امور این روزهای جامعه و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هستند پیروز شویم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی دشمن دارد و در مسیر رسیدن به اهدافش فراز و نشیب نیز وجود دارد اما بدانید که جمهوری اسلامی با رهبری های مقام معظم رهبری به پیروزی رسیده و به حکومت جهانی امام زمان (عج) متصل خواهد شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی با وجود هزاران دشمن هم مانند ترامپ و اسرائیل همان گونه که تاکنون در همه عرصه های داخلی و بین المللی موفق بوده پیروز است، چرا که ما در ۴۰ سال گذشته ثابت کرده ایم شکست ناپذیریم و این انقلاب مستحکم تر از دیروز به مسیرش ادامه می دهد.

حسنوند افزود: بعضی ها نترسند و دلشان نلرزد مطمئن باشید که هیچ اتفاقی برای انقلاب و نظام نخواهد افتاد، این اتفاقات برای تجربه آموختن و صافی انقلاب است و دشمنان بدانند که این اتفاقات عزم و اراده ی ما را به ثمر رساندن اهداف عالیه انقلاب مصمم تر و اتحاد میان ملت ما را ور رویارویی با دشمنان انقلاب بیشتر خواهد کرد.

وی خطاب به مسئولین دستگاه های اجرایی گفت: نشانه ی انقلابی گری و در مسیر ولایت بودن در حال حاضر کار جهادی خدمت شبانه روزی و هزینه کردن خود برای آسایش مردم است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاد سازی خرمشهر بر ضرورت توجه به تفکر بسیجی و جهادی تاکید کرد و افزود: ما با تکیه بر تجربیات گرانبهای هشت سال دفاع مقدس و استفاده از این تجربیات می توانیم تحریم های ظالمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در رسیدن به اهدافشان مایوس ساخته و در عین حال زمینه ی پیشرفت کشور را نیز فراهم کنیم.

وی با بیان این که ایران اسلامی در حال حاضر کشوری مقتدر و تاثیر گذار در منطقه و نظام بین المللی است خاطر نشان کرد: این اقتدار مرهون هدایت های مقام معظم رهبری است لذا نیاز است که همه مسئولان با تدبیر و دور اندیشی، برای توسعه ی کشور برای دوران پس از بیماری کرونایی برنامه ریزی های لازم را انجام داده تا بتوانیم همچنان پله های پیشرفت و ترقی را طی کنیم.

حسنوند با اشاره به اجرای مانور بزرگ کمک مومنانه در ایران اسلامی و تاکید مقام معظم رهبری بر کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه، تاکید کرد: کمک مومنانه محدود به یک زمان خاص نیست و همه باید برای کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر شهرستان و ایران اسلامی تلاش و برنامه ریزی کنند.

 

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *