حمایت از سرمایه گذاران در اندیمشک ضروری است

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک، فریدون حسنوند در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی شهید سروندی، اظهار کرد: تکریم و حفظ احترام شهروندان و ارباب رجوع در تمام دستگاه های اجرایی ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه خدمات به شهروندان و تلاش بیشتر برای رفع مشکلات شهروندان، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا باید برای تکمیل طرح های عمرانی و پیشرفت شهرستان تلاش بیشتر انجام و برنامه ریزی های لازم به اجرا برسد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر روحیه بسیجی و تلاش جهادی توانست دشمنان خود را شکست دهد و ما با تکیه بر این تجربه می توانیم زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم.

وی ایران اسلامی را کشوری مقتدر دانست و با اشاره به تلاش های دشمنان برای آسیب به کشور، خاطر نشان کرد: باید با تدبیر برای توسعه کشور به دوران پسا کرونایی توجه و برنامه ریزی های لازم را در این زمینه به اجرا رساند.

حسنوند با اشاره به اجرای مانور بزرگ کمک مومنانه در ایران اسلامی و تاکید رهبر مقام معظم رهبری بر کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر، افزود: کمک مومنانه محدود به یک زمان خاص نیست و همه باید برای کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر شهرستان و ایران اسلامی تلاش و برنامه ریزی کنند.

وی با بیان این که طرح های مختلف و بزرگی برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در شهرستان اندیمشک در حال اجرا است، گفت: باید از سرمایه گذاری در شهرستان حمایت و دستگاه های اجرایی مسیر سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال را تسهیل کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، حفاظت از اراضی ملی و عمومی و اهتمام مسئولان و دستگاه های اجرایی به جذب اعتبارات استانی و ملی را ضروری دانست و بیان کرد: خدمت رسانی به شهروندان اندیمشک باید در تمام ساعت های شبانه روز ادامه داشته باشد.

حسنوند با اشاره به گسترش بیماری کرونا و لزوم توجه به رعایت نکات بهداشتی، عنوان کرد: مسئولان و مردم اندیمشک در زمینه مقابله و کنترل ویروس منحوس کرونا اقدامات گسترده ای را به اجرا رسانده و اقدامات انجام شده در این زمینه موفق بوده است.

به گزارش خبرگزاری خورنا، در ابتدای این جلسه با تب سنجی لیزری از حاضرین تست کرونا به عمل آمد و هم چنین با توزیع ماسک و محلول ضد عفونی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در چیدمان صندلی و میزهای جلسه اقدامات لازم بهداشتی مطابق با آخرین استانداردهای اعلام شده، در ابتدای جلسه به اجرا رسید.

 

انتهای پیام/