توضیحات پلیس اهواز در مورد تجمعات غیرقانونی امروز بخش غیزانیه

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: بی توجهی مسئولان امر به مردم بخش غیزانیه در خصوص تامین آب آشامیدنی باعث تجمع غیرقانونی اهالی این بخش شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ “محسن دالوند” با بیان این خبر اظهار داشت: اعتراض مردم به تامین نشدن آب شربشان یک مطالبه قانونی است اما بایستی در مجرای قانونی انجام شود.

وی اضافه کرد: تعدادی از مردم بخش غیزانیه صبح روز شنبه در اعتراض به بی توجهی مسئولان به تامین نشدن آب آشامیدنی، اقدام به بستن جاده “اهواز- رامهرمز- امیدیه” کردند که برای مدتی اخلال در تردد مسیر ترانزیتی گردید که پلیس برای جلوگیری از این کار وارد عمل شد.

سرهنگ دالوند افزود: پس از ورود ماموران پلیس برای بازگشایی جاده تعدادی از تجمع کنندگان با سنگ و چوب به سوی ماموران حمله ور شدند و ۲ مامور پلیس را از ناحیه سر مجروح کردند.

وی گفت: پلیس با استفاده از سلاح ساچمه ای پلاستیکی ضد شورش ۲ نفر از تجمع کنند گان را به صورت سطحی مجروح و بازداشت کردند و در حال حاضر هیچ مشکلی ندارند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: البته با گفت و گویی که با مردم داشتیم متقاعد شدند که با پلیس همراهی کرده و جاده را بازگشایی کردند و ضمن احترام به قاطبه مردم با افرادی که نقض قانون کرده بودند هم برخورد قانونی شد.