مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد:

اجرای بیش از ۳۷۰۰ برنامه به مناسبت سوم و چهارم خرداد در خوزستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امسال با لحاظ پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گزاری اجتماعی بیش از 2800 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ادبی، هنری و نظامی برای گرامیداشت سوم خرداد و نیز بیش از 900 برنامه در حوزه های مختلف برای مناسبت ارزشمند چهارم خرداد در خوزستان برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری خورنا امروز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت نشست خبری سالروز سوم خرداد (آزاد سازی فتح خرمشهر) و چهارم خرداد (روز مقاومت مردم دزفول) با حضور سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این نشست که با حضور خبرنگاران رسانه های خوزستان برگزار شد شاخص ترین برنامه های مربوط به مناسبت های ملی سوم و چهارم خرداد تشریح شد.

سردار یوسفی در ابتدا با اشاره به نقش برجسته رسانه ها در انتقال ارزش ها اظهار داشت: با لحاظ پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گزاری اجتماعی بیش از ۲۸۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ادبی، هنری و نظامی را در سطح استان برای گرامیداشت سوم خرداد و بیش از ۹۰۰ برنامه در حوزه های مختلف را برای مناسبت ارزشمند چهارم خرداد برنامه ریزی کردیم.

وی به اعلام شاخص ترین برنامه ها در این ۲ مناسبت ارزشی دوران دفاع مقدس استان خوزستان پرداخت و افزود: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برای تحقق و اثبات شعار «ما قوی هستیم» تلاش خواهیم کرد و تاکید کردیم که در همه برنامه های امسال پرداختن به جهاد و ایثار مومنانه مدافعان عرصه سلامت به عنوان ردپایی ماندگار از فرهنگ دوران دفاع مقدس لحاظ شود.