سیف الله عاشور بندری از ریش سفیدان بندرماهشهر به پویش عید فطر مجازی پیوست

سیف اله عاشوربندری باارسال متن زیر به خبرگزاری خورنا به #پویش -داوطلبانه-عید-فطر-مجازی پیوستند و اعلام کردند. مسال هیچ مراسمی در روز عید سعید فطر از طرف ایشان برگزار نخواهد شد.

متن پیام به شرح زیر است: شهروندان عزیز و گرامی ،دوستان ارجمند ،شیوخ وخوانین وفرهیختگان وتمامی مومنین وعشایر بزرگ منطقه مستحضریدکه در آستانه ی عید سعید فطر هستیم و از سویی ویروس منحوس کرونا همچنان سلامت انسان ها را تهدید می کند.وجان عزیران ما را می گیرد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات شما عزیران در ماه صیام وتبریک این عیدسعید وبزرگ که از مهم ترین اعیاد مسلمین جهان بوده که نشانگر وحدت وصله ارحام نیز می باشد.

بعنوان یک دوست وخدمتگزار وعضوی کوچک از طایفه ی بزرگ بندری وفرزند کوچک وخادم عشایر بزرگ وغیور ،ضمن ارج نهادن به تلاش ، ایثار و فداکاری پزشکان پرستاران و دست اندرکارانِ بهداشت ودرمان ونظر به اینکه تنها راه جلوگیری از انتقال این ویروس کشنده بنا به توصیه پزشکان قطع ارتباط وزنجیره وفاصله گذاری اجتماعی است تا از انتشار آن جلوگیری شود و با احترام به درخواست ونظر پزشکان مبنی بر عدم تجمع ولزوم حفظ جان وسلامتی شما
از تمامی دوستان واقوام وهمشهریان وبزرگان عشایر بعنوان خادمی کوچک ودوستدار سلامتی شما، تقاضا دارم با توجه به آمار بالای کرونا در استان وشهرستان ودرجهت جلوگیری از انتشاراین ویروس از برگزاری هر گونه مراسم وتجمع بالاخص در روز عید سعید فطر خودداری نموده تا ان شالله با کمک هم این ویروس را شکست داده وپس ازآن در صحت وسلامتی وبا شادی درکنار هم باشیم لذا اینجانب ضمن تبریک مجدد این عید بزرگ اعلام می نمایم که هیچگونه مراسمی نخواهیم داشت به امید شکست کرونا وگذر از این بحران وآرزوی سلامتی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *