فراخوان جشنوار فرهنگی ـ هنری «جوان منتظر» در ماهشهر آغاز شد

خورنا: به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) فراخوان جشنوار فرهنگی ـ هنری جوان منتظر از ۱۷ دی‌ماه در شهرستان ماهشهر منتشر شد.

به گزارش خورنا ، جواد حیاتی، مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن شهرستان ماهشهر اظهار کرد: جشنوار فرهنگی ـ هنری جوان منتظر به مناسبت نهم ربیع‌الاول؛ آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از یکشنبه، ۱۷ دی‌ماه در سراسر شهرستان ماهشهر منتشر شده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان در مقاطع تحصیلی دبستان، راهنمایی و دبیرستان می‌توانند در رشته‌های طراحی پوستر، تایپوگرافی، نقاشی و طراحی، شعر و نثر ادبی، نمایشنامه‌نویسی کوتاه، وبلاگ، عکاسی، خوشنویسی، سرود و نرم‌افزار تلفن همراه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره فرهنگی ـ هنری جوان منتظر تا ۳۰ بهمن‌ماه ارسال کنند.

حیاتی به بیان اهداف برگزاری این جشنوراه فرهنگی ـ هنری پرداخت و گفت: تبیین فرهنگ مهدویت و انتظار، زمینه‌سازی ظهور منجی با استفاده از ابزار فرهنگی و هنری، خلق و توسعه آثار مرتبط با امام زمان(عج) و مهدویت با استفاده از ابزار مذکور و معرفی و تشویق استعدادهای خلاق در این عرصه از جمله اهداف این جشنواره است.

مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن شهرستان ماهشهر عنوان کرد: جشنواره فرهنگی هنری جوان منتظر که از سوی کانون قرآن و انتظار امور فرهنگی اجتماعی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) این شهرستان تدوین شده است، پنجم اسفندماه همراه با برپایی نمایشگاه آثار شرکت‌کنندگان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین جشنواره فرهنگی ـ هنری جوان منتظر ۸ اسفندماه با معرفی نفرات برگزیده و اهدای جایزه به آنها به کار خود پایان خواهد داد.

شایان ذکر است؛ دبیرخانه جشنواره فرهنگی ـ هنری جوان منتظر ماهشهر ناحیه صنعتی پس از تالار پاکروان، مجموعه مشاوره بهار، دفتر کانون قرآن و انتظار واقع شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *