مبلغان حوزه علمیه قم به ماهشهر اعزام می شوند

خورنا: مبلغان حوزه علمیه قم و خوزستان به منظور تبیین معارف اسلامی و ابعاد قیام امام حسین(ع) به ماهشهر و روستاهای این شهرستان اعزام خواهند شد.

به گزارش خورنا ، حجت الاسلام عبدالنبی خویلدی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه صاحب زمان(عج) ماهشهر، با اشاره به اعزام مبلغ از سوی حوزه علمیه قم و خوزستان به مناطق محروم این شهرستان اظهار داشت: برای بزرگداشت ویژه برنامه های دهه پایانی ماه صفر بیش بینی شده است که بیش از ده نفر به مناطق مختلف ماهشهر اعزام خواهند شد.

 معاون تبلیغ مدرسه علمیه صاحب زمان(عج) ماهشهر به مناطق اعزام مبلغ این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: شهرک رجایی، روستا های اطراف ماهشهر و شهرک مدنی از مناطقی هستند که مبلغان به آنجا سفر می کنند و به تبلیغ خواهند پرداخت.

وی در ادامه با بیان این که تبیین احکام شرعی، اخلاق اسلامی و نکته های معرفتی تربیتی مسائل مورد استفاده مبلغان در این مناطق خواهند بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ماه محروم از حضور مبلغان در مناطق شهرستان ماهشهر از سوی مردم استقبال خوبی شد.

حجت الاسلام خویلدی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه های بزرگداشت رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: به همت مؤسسات، هیئت های مذهبی و اقشار مردم مراسم ویژه ای صبح روز جمعه ۲۲ دی ماه در مرکز شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه صاحب زمان(عج) ماهشهر در پایان با اشاره به اهمیت حضور طلاب در میان جوانان ابراز داشت: طلاب به ویژه طلبه های مدرسه علمیه ماهشهر با حضور در حلقه های معرفتی مساجد به تبیین هر چه بیشتر معارف اهل بیت(ع) به نسل جوانان بپردازند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بتول چرااین قدرخبررسانی توماهشهرپایین هستش؟ پس مازناچی فقط برا مردا میارن