مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد:

رونمایی از اولین کتاب ترجمه انگلیسی حوزه دفاع مقدس در خوزستان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از چاپ اولین کتاب ترجمه انگلیسی حوزه دفاع مقدس در خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز، سردار «عباس یوسفی» در دومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و دومین ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان با بیان این خبر اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم بنیاد که امروزه ضرورت آن دوچندان است، حوزه نشر است.

وی ادامه داد: کتاب «the old secrets» به معنی «رازهای کهنه» اثر بانوی متعهد خوزستانی «مرجان درودی» با زحمات واحد ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به زبان انگلیسی ترجمه و بزودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

سردار یوسفی گفت: این کتاب به خاطرات ارزشمند «حکیمه شولی» بانوی پیشکسوت و ایثارگر دوران دفاع مقدس اهل خرمشهر و آبادان پرداخته است و ان‌شاءالله در روز سوم خرداد قصد داریم از این اثر رونمایی کنیم.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پایان از سرباز وظیفه «مهدی اسکندری» که زحمت ترجمه این کتاب را متحمل شدند، تقدیر کرد و افزود: در تلاش هستیم که با همت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل محتوای ترجمه شده این کتاب را به شیوه های نوین در گستره بین الملل منتشر کنیم.