آمار تفکیکی مبتلایان به کرونا امروز در استان خوزستان

دکتر علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۴۲۴ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان خبر داد.

دکتر علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۴۲۴ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان خبر داد.

وی گفت: بنا به دستور دکتر شریعتی، ریاست محترم شورای تامین استان و استاندار خوزستان، جهت شفاف سازی در اطلاع رسانی، آمار استان به تفکیک شهرستان ها و به صورت بیماران بستری و سرپایی ارایه خواهد شد. بدین ترتیب آمار ۲۴ ساعت گذشته تفکیکی استان به شرح ذیل است:

حوزه دانشگاه جندی شاپور اهواز: ۲۸۷ مورد جدید ، ۹۳ مورد بستری و ۱۹۴ مورد سرپایی

دزفول ۶۴ مورد جدید، ۱۰ مورد بستری و ۵۴ مورد سرپایی

شوشتر: ۲۹ مورد جدید، ۱۳ مورد بستری و ۱۶ مورد سرپایی

بهبهان: ۳ مورد که هر سه سرپایی

آبادان: ۴۱ مورد جدید، ۱۵ مورد بستری و ۲۶ مورد سرپایی

‏‪تکمیلی: امار تفکیکی شهرستانها به شرح زیر است

موارد جدید ۴۲۴

اندیمشک ۲

باغملک ۳

باوی ۱۶

بهبهان ۵

حمیدیه ۵

رامهرمز ۷

اهواز ۲۱۱

دشت ازادگان ۸

شوشتر ۲۹

ماهشهر ۸

مسجدسلیمان ۷

امیدیه ۱

رامشیر ۳

کارون ۱۰

شوش۱۱

هویزه ۲

ابادان ۲۸

خرمشهر ۶

شادگان ۷

دزفول ۵۱

گتوند

 مسجدسلیمان با مثبت اعلام شدن ۷ مورد جدید و با توجه به این که تا پیش از ممنوعیت اعلام آمار مثبت به تفکیک شهرها تعداد مبتلایان به کویید ۱۹ در مسجدسلیمان ۷۵نفر بود با اعلام این ۷ نفر تعداد موثق تا امروز بدون در نظر گرفت ۴ روزی که دانشگاه علوم پزشکی آمار رسمی اعلام نکرده است تعداد مبتلایان ۸۳ نفر مورد تایید است ضمن آن که قطعاً طی چند روز گذشته مبتلایان بیشتری وجود داشته است که در این آمار گنجانده نشده است و در صورت کسب اطلاع آمار دقیق تر در روزهای آینده اعلام خواهد شد. همچنین در حال حاضر ۱۱نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری هستند. از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز متاسفانه ۵ نفر نیز در مسجدسلیمان جان خود را از دست داده اند.