توزیع ۱۹۰ تن برنج در بهبهان/ ۵۰ تن دیگر در راه است

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان گفت: از آذرماه تاکنون ۱۹۰ تن برنج در این شهرستان توزیع شده و ۵۰ تن دیگر نیز به‌زودی روانه بازار می‌شود.

علی اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: این شهرستان نیز مانند باقی نقاط استان خوزستان و کشور با کمبود برنج مواجه بوده و مشکلاتی نیز داشته است.

وی افزود: اما در کنار عرضه محدود برنج توسط بازاریان، اداره صنعت، معدن و تجارت نیز از ماه گذشته اقدام به توزیع انواع برنج در سطح بازار بهبهان کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان تصریح کرد: از آذرماه تاکنون ۳۰ تن برنج هندی و ۱۰۰ تن برنج تایلندی توزیع شده و ۶۰ تن برنج ایرانی نیز در حال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در روزهای آینده قریب به ۵۰ تن برنج هندی دیگر نیز به صورت سهمیه به ما داده شده که آن را نیز به محض دریافت، روانه بازار می‌کنیم.

اسفندیاری با بیان این‌که کمبودها در برنج‌های خارجی است، عنوان کرد: برخی مردم تنها برای برنج ایرانی که با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شود، صف بسته و در بقیه موارد شاهد صفی برای خرید برنج در سطح شهرستان نبوده‌ایم.

وی تأکید کرد: انتظار داریم که مردم طبق نیاز خود برنج خریداری و تهیه کرده و از خرید اضافه بر نیاز خود، خودداری کنند تا مشکلی پیش نیاید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون در بازار بهبهان به مسئله احتکار برخورد نکرده و هیچ یکی از بازاریان این اقدام ناشایست را انجام نمی‌دهند.