با رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند؛

فرایند صدور پلاک موقت خودروهای اروندی در گمرک اهواز آغاز شد

ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز گفت: فرآیند صدور پلاک گذر موقت و مرخصی خودروهای اروندی از امروز در محل موقت ستاد نظارت گمرکات خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات خوزستان، غلامرضا بلوطی میرزا با اشاره به نیاز مالکان خودروهای پلاک اروندی به منظور صدور پلاک گذر موقت برای خروج از خوزستان اظهار کرد: مالکان خودروهای اروندی با مراجعه به ستاد نظارت گمرکات استان واقع در اهواز، امانیه انتهای خیابان لقمان، نبش بوعلی می توانند از امروز برای صدور و دریافت پلاک گذر موقت خودروی خود اقدام کنند.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از سوی مراجعه کنندگان ادامه داد: فرآیند صدور پلاک گذر موقت و مرخصی خودروهای اروندی از روز گذشته با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در محل موقت ستاد نظارت گمرکات خوزستان آغاز شده است.

ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز با اشاره به در حال ساخت بودن سایت اصلی اعطای مرخصی خودروهای اروندی یادآور شد: محل اصلی این سایت در محل ستاد نظارت گمرکات خوزستان در حال ساخت است که به محض تکمیل شدن مورد استفاده قرار می گیرد ولی هم اکنون نیز از دیگر ظرفیت های فضای فیزیکی موجود برای خدمات رسانی به مالکان خودروهای اروندی استفاده کردیم.

بلوطی میرزا تاکید کرد: مالکان خودروهای اروندی ابتدا می توانند با نصب اپلیکیشن “پیام رسان ما” یا مراجعه به نسخه تحت وب https://web.wemessenger.ir گزینه ثبت ورود موقت را انتخاب دو نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند؛ در مرحله بعد نیز برای احراز هویت، بیمه و پلاک گذاری خودرو با همراه داشتن مدارک هویتی و خودرو به ستاد نظارت گمرکات خوزستان مراجعه کنند.

وی بیان کرد: عدم تجمع و رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مدیریت کرونا از شرایط حضور در ستاد نظارت گمرکات خوزستان است.

ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز عنوان کرد: این ستاد از ابتدای شیوع کرونا ویروس همه پروتکل های بهداشتی را رعایت و آموزش های لازم نیز به کارکنان ارائه داده است.

بلوطی میرزا با اشاره به تهیه ماسک و دستکش برای پرسنل و همچنین ضدعفونی مستمر محل ستاد گفت: مالکان خودروهای اروندی باید از آوردن همراه برای دریافت پلاک موقت خودداری و با در دست داشتن مدارک کامل خودرو از مراجعات بعدی خود جلوگیری کنند.