جلسه شورای مسکن شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خورنا // صبح امروز(شنبه)با حضور مهندس بهرامی معاون برنامه ریزی فرماندار مسجدسلیمان جلسه شورای مسکن این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
معاون برنامه ریزی فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه گفت:با توجه به بافت قدیمی این شهرستان ،بحث زیباسازی شهر مهم و حائزاهمیت است و انتظار می رود موضوع پسماند و زباله ها در سطح شهرستان ساماندهی شود.
وی ادامه داد:در بحث شهرک امام رضا(ع)ادارات خدمات رسان خوب عمل نکردند زیرا مردم منتظر هستند و باید ادارات خدمات رسان به تعهدات خود به موقع عمل کنند تا انشاءالله این کار هرچه زودتر اجرایی شود.
بهرامی اضافه کرد:در بحث دستمزد، مسئله ای که مطرح است،تفاوت قیمت با شهرهای همجوار است،در شهرستان مسجدسلیمان متاسفانه تفاوت قیمت مشاهده می شود زیرا این تفاوت و افزایش قیمت،به ضرر مردم خواهد بود که بزودی ساماندهی خواهد شد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم تسریع روند تکمیل شهرک ولیعصر(عج)هم،عنوان کرد:انتظار می رود تا پایان هفته شهرک ولیعصر(ع)تعیین تکلیف شود زیرا اعتبار تخصیص گردید و تاخیر در شروع این کار دیگر پذیرفتنی نیست.
معاون برنامه ریزی فرماندار مسجدسلیمان در پایان گفت:اداره صنعت،معدن و تجارت باید در بحث تامین مصالح نظارت و همچنین کیفیت مصالح مورد استفاده را مورد بررسی و نظارت قرار دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *